čtvrtek 1. prosince 2022

Project Life December Daily® 2022 - předchozí alba a Titulka DD 2022

Dnes je první prosincový den tohoto roku a já vám s ním postupně představím mé první předpřipravené stránky Project Life December Daily® 2022 alba. 

Jako i v minulých letech jsem si i letos předpřipravila několiv stránek, tak abych v prosinci už jen doplnila nějaké texty a fotky. Každý den na blog přidám jednu stranu a jak jsem ji tvořila spolu materiálem, který jsem použila. Dnes to bude TITULKA DD 2022

Tento rok jsem pracovala s vánoční sadou HOME FOR CHRISTMAS od Carta Bella. 

A co December Daily® je? Je to typicky americká záležitost, vymyslela ji Ali Edwards již v roce 2007 a od té doby se to stalo v Project Life a Scrapbook tradicí. Jedná se o způsob jak zachytit vaše předvánoční a vánoční tradice.

Já osobně jsem December Daily® začala tvořit v roce 2013. V níže uvedených příspěvcích si můžete přečíst nejen jak jsem daná alba tvořila, ale i to, co můžete během prosincových dnů zaznamenávat.

2013 - tento rok jsem December Daily® tvořila do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2020 - Náměty a Inspirace

Project Life December Daily® 2013 - přípravyTitulkaWK 49WK 50WK 51WK 52

2014 - i tento rok jsem December Daily® tvořila do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2014 - přípravyWK 49WK 50

2015 - i tento rok jsem December Daily® tvořila do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2015 - přípravyWK 49WK 50WK 51

2016 - i tento rok jsem December Daily® tvořila do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2016 - přípravyWK 49

2017 - první rok co jsem December Daily® tvořila do samostatného 6x8 Project Life alba, i přes to jsem náš prosinec zaznamenala do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2017 - přípravyPříprava alba VIDEO, Pomůcky, Týden 1Týden 2Týden 3

2018 - tento jsem December Daily® tvořila do Travellers Notebook (TN = cestovního deníku), i přes to jsem náš prosinec zaznamenala do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2018 - přípravyPříprava TNTýden 1Týden 2Týden 3Týden 4

2019 - další rok co jsem December Daily® tvořila do samostatného 6x8 Project Life alba, které jsem si ještě trochu zmenšila, i přes to jsem náš prosinec zaznamenala do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2019 - přípravy Krok Za KrokemTýden 1Týden 2Týden 3Týden 4

2020 - December Daily® jsem poprvé tvořila z original sady od Ali Edwards do samostatného 6x8 Project Life alba a opět i přes to jsem náš prosinec zaznamenala do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2020 - předchozí alba a přípravyProject Life December Daily® 2020 - příprava stran 1.dílProject Life December Daily® 2020 - příprava stran 2.díl Týden 1.-11.2020, Týden 12.-18.2020, Týden 19.-23.2020, Týden 24.-26.2020 finále

2021 - December Daily® jsem tvořila z  December Daily® 2019 a AE JOY Story Kit do samostatného 6x8 Project Life alba a opět i přes to jsem náš prosinec zaznamenala do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2021 - předchozí alba a příprava stran 1. dílProject Life December Daily® 2021 - příprava stran 2.dílProject Life December Daily® 2021 - 1.-5. den Project Life December Daily® 2021 - 6.-10. denProject Life December Daily® 2021 - 11.-16. denProject Life December Daily® 2021 - 17.-22. denProject Life December Daily® 2021 - 23.-27. den

To je z historie mého December Daily® vše a nyní už to bude o tom, co plánuji s albem December Daily® 2022. Největší porci inspirace jsem letos načerpala na Instagramu.

Na e-shopu www.scrapylife.cz je mnoho vánočního zboží, takže si vybere opravdu každý. 

Důvodem, proč si prosincové album tvořím tak trochu dopředu je zcela zjevné -  v prosinci je zmatek a času na tvoření je málo. Takže proto si stránky předpřipravím a pak už jen vytisknu fotky v dané velikosti, napíšu texty nebo zapojím (někdy trochu násilým) i ostatní členy rodiny, maximálně trochu dozdobím a je to. 

Tento rok jsem mimo úžasného pomocníka WeR The Works All-In-One Tool (mnoho v jednom) nepoužila žádné speciální přístroje. 

Vánoční sadu HOME FOR CHRISTMAS od Carta Bella jsem doplnila o pár listů Scrapbook bílé čtvrtky o velikosti 12x12, Vellum 12x12, Grafix mléčnou tuhou folii a průhlednou acetátovou folii

Z letošního naskladňování vánočních novinek jsem si zamilovala krásné 

věnečky Mittens & Mistletoe Wreaths

puffy nápisy Evergreen & Holly

- vánoční enamelky Mittens & Mistletoe

- 3D shakery Evergreen & Holly Shaker Mason Jar

a ze starších to byla sada 3D ozdob Oh What Fun Dimensional Stickers

K tomu všemu jsem si vystačila s roller lepidlem, nůžkami a provázky.

TITULKA DD 2022 alba:



Jako titulku jsem tento rok zvolila symbolicky dveře. Nepoužila jsem žádnou šablonu nebo vyřezávací stroj, ale klasický řezák, čajový hrneček na horní oblý tvar a kovové pravítko.  

Obrys jsem vyřízla dvakrát a mezi nalepila Project Life kapsu 6x8 - finální velikost stránky je tak 6 3/4 x 8 1/4 inch protože j etam ještě prostor na dírky na zavěšení do alba . Do ní jsem vlepila vystřižený motiv vánočního stromečku ze sady papírů  HOME FOR CHRISTMAS od Carta Bella a přidala flitry, které se dají koupit v každé galanterii.

Na přední stranu "dveří" jsem přidala kovový hřebíček a zavěsila krásný věneček Mittens & Mistletoe Wreaths, který jsem zespodu ještě přilepila pomocí roller lepidlem.

Samolepka vozíku se stromkem a dárky je z archu samolepek, který je součástí sady HOME FOR CHRISTMAS od Carta Bella, ale prodává se i samostatně Home for Christmas Element Cardstock Stickers

Papírové dárečky v pravém dolním rohu jsou vystřižené ze Scrapbook čtvrtky, která je součástí sady HOME FOR CHRISTMAS. Jednotlivé motivy jsem jen převázala zlatou nití, která je opět z galanterie.

Další várku inspirace vám přinesu hned zítra. 

Teď už vám přeji krásný a třeba i tvořivý den, 

Charlotta


1 komentář:

  1. Lotko, to je krásná titulní stránka! I když ty máš vždy DD nádherné a plné nápadů, jsem zvědavá, co vše letos vymyslíš.

    OdpovědětVymazat