pondělí 19. prosince 2016

Project Life December Daily® 2016 - I.týden

Konečně jsem si po celém roce mohla opět zpracovat krásný adventní čas. A jako bonus k tomu mám úžasnou Oh Joy kolekci. Co víc si přát! :-) 



Bílý podklad této kolekce nadlehčuje cokoliv co k ní přidáte. K tomu jsem zvolila klasický formát kapes (typ A od BeckyHiggins) a ikdyž nejsou všechny fotky vyloženě zimní, nakonec si vše krásně sedlo.


Titulní kartičku jsem vytvořila z papíru s potiskem „TIS THE SEASON“ (Oh Joy Paper pad 6x6), který jsem uřízla na požadovanou velikost 4x6 inch a doplnila označení roku „2016“ (Oh Joy ChipboardAlphabeth). Nakonec jsem natiskla pomocí roller razítka datumy. Samolepku „holidays memories“ (Oh Joy Phrase Stickers) jsem přidala jen proto, že jsem si razítkovací barvou kartičku ušpinila. No jo i to se může stát a protože se mi to nechtělo předělávat, využila jsem samolepku na zakrytí.


Tuto koláž jsem si udělala v mobilu už dávno před tím, než jsem si připravovala fotky na tuto dvoustranu. Ikdyž mám všechny ostatní fotografie obdélníkové, použila jsem ji. Přišlo mi zbytečné dělat něco znovu, jen proto, aby to byl obdélník. Je to pro mě prostě ztráta času. 

A tak jsem ji vytiskla, nalepila na papír s potiskem domečků (Oh Joy Paper pad 6x6). Od čísla „3“ (Oh Joy Double-sided Cardstock – Advent Love) mi zbyl kousek červeno/bíle pruhovaného proužku, který jsem použila jako podklad k samolepce „holiday decorations“ (Oh Joy Phrase Stickers) a přichytila sešívačkou.


Ze zbytku papíru 6x6 jsem si vystřihla dva domečky a nalepila je pomocí 3D samolepek k fotografii.


Protože jsem neměla dostatek fotografií, použila jsem i krásné ozdoby, které jsou součástí této kolekce. Jako podklad jsem použila papír s potiskem teček a mikro hvězdiček (Oh Joy Paper pad 6x6). 

Ve spodní části papíru jsou natištěny i dárky – ty jsem použila na levou kartičku a doplnila jen acetát „winter wishes“ (Oh JOY Acetate Die-Cuts). Na druhou jsem pomocí 3D samolepek nalepila výřez s „2“ (Oh Joy Double-sided Cardstock –Advent Love). 


Kolekce Oh Joy nemá speciálně žádné klasické kartičky (3x4 a 4x6 inch) na PL. Nabízí pouze acetát (plast) 12x12 inch (Oh Joy TransparencyCut-Apart), který lze na jednotlivé kartičky (3x4 a 4x6 inch) rozstříhat. Z jedné strany jsou zlaté a z druhé stříbrné, což je v průhledných plastových kapsách výhoda. Na kartičku se stromečkem jsem nalepila enamelky a kamínky ze starých zásob a doplnila washi pásku (Oh Joy Washi Stickers), kterou jsem procvakla sešívačkou.

Druhou kartičku jsem vyřízla z papíru s potiskem (OhJoy Paper pad 6x6) a opět pomocí sešívačky jsem přichytila průhledný nápis „december story“ (Oh JOY Acetate Die-Cuts).


Motiv vánoční ozdoby byl součástí kartičky s číslem „4“ (Oh Joy Double-sided Cardstock – Advent Love), ale nebyl ve velikosti 3x4 inch. A tak jsem ozdobu vystřihla, nalepila ji na bílou čtvrtku, podlepila odstřižkem papíru s domečky (Oh Joy Paper pad 6x6) a přidala tu „4“.


Toto je pouze fotografie se širokým rámečkem (z tiskárny Canon Selphy), kterou jsem doplnila o kousek červeno/bíle pruhovaného proužku se samolepkou „‘tis the season“ (Oh Joy Phrase Stickers) a přichytila sešívačkou.

Kdo si všiml, že chybí texty, tak ty jsem doplnila až po vyfocení, protože je stejně na blogu mažu :-)

Děkuji za pozornost a přeji krásný sváteční čas,


Charlotta



4 komentáře:

  1. Parádní dvoustrana, moc obdivuji, že jsi použila tolik velkých fotek :). Ta koláž na mě i tak působí hlavně obdelníkově :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju Ajko, uz se těším na tvůj vánoční počin, třeba do prosincové PL Story ;-)

      Vymazat
  2. Krásné a čisťoučké! :) To chci vidět na živo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Barunko :-) Uvidíš hned v lednu třeba na Scrapylife PL Klubu!

      Vymazat