čtvrtek 8. prosince 2016

Hezky česky na Scrapylife? Ano!

Jak jste si při posledním naskladňování mohli všimnout, zařadili jsme do našeho sortimentu první české výrobky. 

Ano, konečně jsme našli ty, co nás na českém trhu opravdu zaujaly. Nemuseli jsme chodit nikam daleko, designérka českých plexi a dřevěných ozdob je naše Bára, která Vám dvakrát do měsíce přináší úžasné Project Life VIDEO tutorialy na Scrapylife blogu



A teď už přenechám prostor Báře, řekni nám o sobě a tvé tvorbě něco...

Myslím, že se nemusím nijak dlouho představovat - ano, Váš-kreativní-svět jsem já, Bára. A jak napsala Charlotta, jsem ta, která vám tu na Scrapylife blogu ukazuje video dvakrát do měsíce, jak lepí stránku do project life. :)

V příspěvku z počátku roku 2016 jsem se vám představovala jako členka Scrapylife kreativního týmu.  Víte, že kouzlo papíru jsem objevila o prázdninách v roce 2014 a klasické Project life album jsem začala lepit v roce 2015. 

Jelikož jsem vystudovaná grafička, nedalo mi to a musela jsem vytvořit něco mého. Inspiruji se všude kolem mne, protože ty barvy a tvary jsou nekonečné. Vždy tu danou věc udělám tak, aby to bylo moje a abych ten daný produkt chtěla opravdu já sama použít. Víte, jak se říká, že kovářova kobyla chodí bosa? To přesně platilo i u mne a tak jsem to chtěla změnit. Teď už od prvního produktu, který jsem navrhla a vyrobila, uplynul rok a třičtvrtě. K tomu se přidalo několik debat a spolupráce se Scrapylife je na světě! Já jsem za to Charlottě (Lotce) nesmírně vděčná a vždycky budu, že si vybrala právě mě. 

Pokud jste už mezi těmi, co si mé designérské plexi kousky pořídili nebo si je chystáte koupit, podívejte se na následující video, jak se s nimi pracuje. 


A co všechno jsme si pro vás přichystaly? 

Krom toho, že ve Scrapylife e-shopu naleznete plexi výřezy v několika tvarech a barevných variantách a také české, ano opravdu české, dřevěné výřezy.



Na Scrapylife blogu najdete jejich využití v praxi. 





Ode mě (Báry)



A další inspirace budou určitě přibývat jako houby po dešti :-)

Potom se také naše spolupráce ubírá ještě jiným směrem, směrem k vám. A o co jde? Přeci o Kreativní …, ale o tomto projektu až počátkem ledna 2017 :-)

Děkujeme za pozornost a přejeme krásný den,

Charlotta a Bára



Žádné komentáře:

Okomentovat