středa 14. prosince 2016

Netradiční vánoční přání

Stíháte tvořit PL album, připravovat vánoční výzdobu, péct dvacet druhů cukroví a ještě k tomu vyrábět přání k vánocům? Já úplně ne. :) Tedy zatím ne přání pro svoji potřebu. Tak jsem se rozhodla využít i materiálu pro project life a vytvořila pár ne úplně tradičních přání, protože podle mě nemusí všude být stromy a sobi atd. Vybrala jsem si výseky ze sady Oh happy life a k tomu sady písmen, enamelky a Baker´s twine provázky. Nachystala jsem si i sadu kartonů Take me away a kartičku z kolekce Currently.



Na první z nich jsem využila zlatou abecedu od Heidi Swapp a doplnila ji sovičkou a provázkem.


U dalšího jsem se rozhodla zachovat přání ve stylu "tón v tónu", i když jsem si původně zahrávala s myšlenkou, že ho oživím zlatou nebo růžovou. Pod ruku se mi dostaly i rolničky, které používám k ozdobení dárků a zvonící přáníčko určitě každého potěší. ;)


Takže konec výmluv, že Vám přání nejdou a máte materiál jen na tvoření alba, využít se dá vše a psaným slovem svým blízkým uděláte radost. :)


Přeji krásný advent.

Adéla


Žádné komentáře:

Okomentovat