středa 21. prosince 2016

DIY insta album

O víkendu u nás byla babička (moje maminka) a s dcerou si prohlížely letošní PL album. U toho několikrát podotkla: "Jé, tuhle fotku nemám...a tuhle taky ne...a tady jsme byly (my holky) spolu na výletě...a tady v lese..." Je pravda, že dříve jsem byla v posílání a rozdávání fotek prarodičům pilnější. V prvním roce dcery jsem dokonce skoro každý týden (později měsíc) posílala aktuální obrázky. Rozhodla jsem se tedy vyrobit ještě jeden vánoční dárek a myslím, že byste ho do Štědrého dne mohli zvládnout taky.



 Vybrala jsem cca dvacet fotek a ty jsem vytiskla v různých velikostech. Celé album má 15x15cm - tiskla jsem tedy velikosti fotek 15x15, 12x12, 10x15 a 7,5x7,5 cm. Pro základní desky jsem využila karton, který bývá u sad papírů a mně je vždycky líto je vyhodit, že se třeba jednou budou hodit...


Na potažení jsem si vzala puntíkatou látku a nejedná se o žádnou složitou knihařskou práci, vystačila jsem si s oboustranně lepící páskou. K začištění vnitřní strany jsem využila rozřezaný scrapkarton. Toto je vlastně mé úplně první vyráběné album a konečně jsem použila i pár velkých kartonů, díky kterým k sobě stránky barevně ladí. Velkých scrap stránek jsem udělala maximálně deset, takže mám zásoby na dalších sto let.



Začala jsem na stránky lepit fotky a zdobení a naštěstí jsem si celkem brzo uvědomila, že by to chtělo nejdříve udělat dírky k protažení knihařských kroužků. :)


U desek jsem dírky ještě zpevnila kovovými průchodkami. Nápis je vytvořený z abecedy Moonstruck od Pink paislee, která teď patří k mým oblíbeným. I výsek "amazing" je ze stejné kolekce. A pár enamelových srdíček jsem si taky nemohla odpustit.


Vnitřní stránky jsou především o fotkách, takže je tam jen semtam enamelka, výsek, krajka atd. 


Další stránky si nechám na příští týden, ať babička nepřijde o překvapení, kdyby článek náhodou četla. :)

Přeji všem krásné Vánoce v rodinném kruhu a třeba budete mít pod stromkem i nějaké poukázky na hlídání dětí a volný čas pro tvoření.


Adéla


4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Díky! Nechala jsem se inspirovat těmi "December daily"...že vlastně stačí jen použít dva kroužky a není potřeba mít originální pořadač...jen na kapsičky a schovky pro různé texty už jsem byla lenoch :)

      Vymazat
  2. jeee, takovahle alba jsou nejlepsi! staci jednoduche stranky a je to nejkrasnejsi darek! to bude radosti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, že udělá radost. ;) Když ho Ella viděla, tak po mně hned chtěla vyrobit ty desky, že si udělá taky svoje. :)

      Vymazat