čtvrtek 15. prosince 2016

PL story - moje Vánoce/my Christmass - CT inspirace

Dnes Vám přináším inspiraci do aktuální PL story soutěže. Charlotta s Petrou letos dělají "december daily album", ale to já nemám šanci stihnout. :) Letošní vánoční přípravy jsou u nás dost ve skluzu, ale pro tuto inspiraci jsem zpracovala pár fotek z minulých Vánoc.

Můžete vyhrát 200,- Kč poukaz na nákup do Scrapylife e-shopu a překvapení ze Scrapylife Novinek







Celou stránku jsem ladila do světletyrkysové barvy se zlatými akcenty. Nápis Vánoce je z perfektní chipboard abecedy Oh Joy.



Tato kartička bude odklápěcí, protože je stránka v klasické kapse typu A.



Jednu z fotek jsem oživila rámečkem z kolekce výřezů Moonstruck a několika výřezy vloček.


Další z kartiček je doplněná výřezy od Amy tangerine - Oh Happy life


Pokud ještě stránku nemáte, odložte na chvíli domácí povinnosti a pusťte se do tvoření. ;)

Adéla



2 komentáře:

  1. jeee, to je neotrela barevna kombinace, Adel! a ten ramecek "sejdrem" je hooodne zajimavy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyz on by ten ramecek byl i do normalni kapsy moc velky a takhle to aspon pritahne pozornost. ;)

      Vymazat