středa 7. prosince 2016

PL - malý skok

Protože mi zpracování prázdnin zabralo více stránek, než bylo původně v plánu, rozhodla jsem se udělat drobný skok a přejít do prvního zářijového týdne. Zvolila jsem veselejší supercute kolekci a využila zase něco málo z mých enamelkových zásob.

Texty jsem tentokrát nepsala ručně, ale vytiskla a rozstříhala na proužky. Ty jsem pak lepila na kartičky a fotky, některé z nich jsou navíc podlepené 3D páskou k vytvoření zajímavějšího efektu.

 

Kolekce supercute má krásné jemné barvy i vzory a v kombinaci s bílým okrajem fotek se mi moc líbí.


Na jednu z malých kartiček jsem nalepila výsek z moonstruck kolekce.

  
Pro nadpis jsem využila chipboard abecedu z kolekce Oh joy, která se bude skvěle hodit i na zimní stránky. Kytičky k nalepení enamelek vyloženě lákají. ;)


Textu na stránce nemám moc (letos si moc nedělám poznámky a tak spíš lovím ve vzpomínkách..), proto jsem se rozhodla pro tento "proužkový" způsob.


Děkuji za přečtení a přeji pěkný den.

Adéla


2 komentáře: