pátek 2. prosince 2016

Prosincové album - část druhá

První adventní týden je skoro za námi. Dnes se podíváme na pár stránek, které už jsem stihla nalepit.















Začala jsem tím, že jsem na předpřipravenou stránku s nápisem advent dolepila fotografii se zapálenou první svíčkou. Fotku jsem dozdobila bílým provázkem a podlepila proužkem růžového papíru. Papír je z této sady šestkových papírů a nápis je ze samolepící pěnové abecedy. Obojí kolekce Snow & Cocoa od Create Paper.


Jako další mám kartičku s textem. Tu jsem doplnila jedním chipboardem ze stejné kolekce.


Protože je kartička z druhé strany bílá, nalepila jsem na ní potištěný výsek z acetátové fólie. Ten se mi hodí k protilehlé fotce, kde pečeme cukroví.


Následující fotku jsem nalepila na kartičku 3x4 inch. Na fotku jsem pak přilepila ještě rámeček z kolekce Love. Text loupeme ořechy je pak udělán pomocí SMASH Label Maker. Růžovou pásku najdete tady.


A jako poslední co jsem stihla nalepit je obrázek čerta. Toho jsem nalepila na rozstříhanou bílou čtvrtku a vložila do instagramové plastové kapsy.


A jak jste na tom vy? Lepíte?
Krásný víkend a v pátek opět zde!
Petra



Žádné komentáře:

Okomentovat