středa 28. prosince 2016

DIY insta album - část druhá

Dnes bych Vám ráda ukázala další část mého prvního insta alba. Doufám, že jsem některou z Vás inspirovala a vyrobily jste také podobný dárek na poslední chvíli. :)
Původně jsem chtěla nechat album jen svázané pomocí knihařských kroužků, ale nakonec jsem ho udělala více "holčičí" a použila stuhu a kovová pírka. 








 Na jednu ze stránek jsem použila pauzák (vellum) a doplnila zlatý nápis. Můžete k tomu využít i minc přístroj a reaktivní folii.


Další dvoustrana je dozdobena výseky z kolekce Moonstruck od Pink Paislee


Jeden z výseků jsem i rozstřihla, abych mohla vytvořit květinový okraj. Vše je opět podlepeno 3Dpáskou.


Když jsem si se zdobením nevěděla rady, přišla i nečekaná pomoc. ;) Scrapmatky pochopí...


Na jednu z fotek jsem umístila i motiv z rub-on sady (propisot). Už jsem poučena a před aplikací pečlivě vystřihuji. :)


Své využití našly i chipboard hvězdičky z krásné sady písmenek Oh joy.



Závěrečnou stránkou a vzdušným polibkem bych se s Vámi ráda rozloučila poděkovala čtenářům mých příspěvků. Také děkuji Charlottě za to, že jsem mohla být tento rok součástí Scrapylife kreativního týmu a už se moc těším na novou inspiraci od příštích členek.

Přeji krásný rok 2017. 

Adéla
 


Žádné komentáře:

Okomentovat