pondělí 12. prosince 2016

Scrapylife Project Life Video Tutorial - 38. týden

Chtělo by se mi zvolat "hurá už mám nalepených 38 týdnů!", bohužel to ale není pravda. Pár jsem jich přeci jen vynechala. 


Kromě diáře CARPE DIEM a jeho doplňků se mi vlastně nic moc od Simple Stories moc nelíbí. Kolekce POSH mne ale zaujala. Rozhodla jsem se vyzkoušet s ní něco "nalepit". Stránka zvláštní nejden Simple Stories, ale také tím, že chci zachovat fotky o mého milého a tak první dvě fotky jsou od něj.

"Áčko" je na "lepení" prostě nejlepší. Žurnaling jsem si opět napsala na počítači a k dozdobení prázdné spodní části jsem použila papírové výseky a samolepky. Nic jiného jsem vlastně nepoužila na zbytku stránky, chtěla jsem ji mít čistě "simple" :)))








... a jak jsem stránku "nalepila"? 




1 komentář: