pondělí 26. prosince 2016

Scrapylife Project Life Video Tutorial - 32. týden

V době když bych nejraději nechodila ven a pokud, tak jen s desítkami vrstev oblečení, letní stránky opravdu zahřejí.








Tato stránka je z týdne, kdy hlavní událostí byl asijský piknik u švagrové. Fotky jsou převážně zeleno-růžové a sešlo se mi jich celkem dost a tak nebylo potřeba moc kartiček. Ty, které na stránce jsem na stránce použila, jsou z velice známé kolekce Favorite Things, kterou pro Becky navrhl Heidi Swapp. Mám tu kolekci ráda, protože se v ní vyskytují právě moje oblíbené barvy, zelená a růžová. Kapsa je opět v designu A a místo bílé kartičky tam bude jurnaling (rozhodla jsem se jej tentokrát nezveřejnit).



Jak už to u mne bývá zvykem, zdobím málo. Tentokrát jsem se vystačila se třemi produkty - glitterová růžová abeceda, samolepící kartonové výseky a kartonové rámečky.







VIDEO




Žádné komentáře:

Okomentovat