pátek 20. listopadu 2020

Project Life December Daily® 2020 - předchozí alba a přípravy

A je to tu zase! Vánoční období se blíží a s ním i těšení se. Těšení se nejen na rozzářené oči mého syna (řekla bych celý prosinec), ale i na to jak začnu připravovat, zpracovávat a uzavírat mé  Project Life December Daily® 2020 album. 

Tento rok jsem se dočkala a do e-shopu Scrapylife pořídila úžasné original sety December Daily® od Ali Edwards. Není to můj první rok, co budu December Daily® album tvořit, ale rozhodně je to poprvé, co budu používat original sety December Daily® od Ali Edwards.


December Daily® je typicky americká záležitost, vymyslela ji Ali Edwards již v roce 2007 a od té doby se to stalo v Project Life a Scrapbook tradicí. Jedná se o způsob jak zachytit vaše předvánoční a vánoční tradice.

Já osobně jsem December Daily® začala tvořit v roce 2013. V níže uvedených příspěvcích si můžete přečíst nejen jak jsem daná alba tvořila, ale i to, co můžete během prosincových dnů zaznamenávat.

2013 - tento rok jsem December Daily® tvořila do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2020 - Náměty a Inspirace

Project Life December Daily® 2013 - přípravy, Titulka, WK 49, WK 50, WK 51, WK 52

2014 - i tento rok jsem December Daily® tvořila do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2014 - přípravy, WK 49, WK 50

2015 - i tento rok jsem December Daily® tvořila do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2015 - přípravy, WK 49, WK 50, WK 51

2016 - i tento rok jsem December Daily® tvořila do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2016 - přípravy, WK 49

2017 - první rok co jsem December Daily® tvořila do samostatného 6x8 Project Life alba, i přes to jsem náš prosinec zaznamenala do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2017 - přípravy, Příprava alba VIDEO, Pomůcky, Týden 1, Týden 2, Týden 3

2018 - tento jsem December Daily® tvořila do Travellers Notebook (TN = cestovního deníku), i přes to jsem náš prosinec zaznamenala do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2018 - přípravy, Příprava TN, Týden 1, Týden 2, Týden 3, Týden 4

2019 - další rok co jsem December Daily® tvořila do samostatného 6x8 Project Life alba, které jsem si ještě trochu zmenšila, i přes to jsem náš prosinec zaznamenala do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2019 - přípravy Krok Za Krokem, Týden 1, Týden 2, Týden 3, Týden 4

To je z historie mého December Daily® vše a nyní už to bude o tom, co plánuji s albem December Daily® 2020.


Hned po otevření zboží Ali Edvards, které do www.scrapylife.cz přišlo, jsem byla v sedmém nebi. Moje dlouholeté nadšení pro její produkty, nezná mezí a je všeobecně známo. Po prvním nadšení jsem si ale uvědomila, že nevím, který z kitů si vyberu - December Daily® kit 2018 nebo December Daily® kit 2019

Důvodem, proč www.scrapylife.cz nenabízí aktuální December Daily® kit 2020 je ten, že Ali Edwards neuvolňuje December Daily® kit daného roku pro velkoobchodní prodej. Je to vždy až ten následující rok po vydání. 

Jak jsem se rozhodla? Jak jinak než vyřazovací metodou - podle toho ve kterém kitu mě oslovilo víc produktů. Zvítězil December Daily® kit 2018. Pak už bylo jednoduché přejít k následujícícmu...




Inspirace jak vytvořit to své December Daily® album, je všude kolem nás. A právě proto, že jí je všude tolik jsem se rozhodla, že si některých pár námětů na zpracování stránek načrtnu na papír. Ano, inspirovala jsem se v on-line prostoru, ale jakmile má člověk tuto sadu December Daily® kit 2018 před sebou, nápady tak nějak přichází i sami. 


Kdo mě zná, ví, že nejsem vůbec šikovný kreativec, ale s produkty od Ali Edwards to obecně jde vše tak nějak samo. Člověka navádí, co má dělat a vše se hodí ke všemu. A to je možná důvod, proč ji tolik let už obdivuji a používám. Ještě dávno před tím, než jsem ji začala nabízet i vám v e-shopu www.scrapylife.cz



Náčtrtky jednotlivých stran jsou většinou na strany o velikosti 6x8 inch, ale dají se velmi jednoduše přetvořit i na album menší, které je speciální práve pro Ali Edwards. Nemám podmínku, že vše se v mém December Daily® albu 2020 objeví, ale jak jsem již psala, nadalo se to zastavit :-)
Poslední strana jsou jen elementy/ozdoby nebo části co by mohlo být součástí.


Na níže uvedené fotce jsou produkty, na které jsem myslela, když jsem vytvářela své náčrtky... 


  • 9 - 6x8 inch oboustranných kartiček 
  • 24 - 3x4 inch jednostranných kartiček
  • 6 - 4x6 inch jednostranných kartiček
  • 1 - sada kartonových samolepek (velikost archu  4x6 inch)
  • 31 - plastových čísel (dny 1.-31.) o velikostech 1,5" inch
  • 5 - gumových výřezů o velikosti 1.3"x1.5" inch 
  • 3 - plastových slov o velikostech 1.5" inch
  • 5 - korkových stromlů s glitrama o velikosti 1" to 2" inch 
  • 5 - akrylových hvězd o velikosti 75" to 1.5" inch
  • 3 - filcové hvězdy o velikosti 1" to 2" inch
  • 8 - plastových výřezů o velikosti 1.5" to 2.9  inch
  • 6 - visaček o velikosti 1.75"x2.75" inch 
  • 5 - plastových průhledných výřezů o průměru 3" inch 
  • 4 - dřevěné výřezy o velikosti 5" to 1.75" inch 
  • 1 - arch puffy (měkkých) samolepek (velikost archu  4x6 inch)
  • 8 - kartonových hvězd 
  • 30 - listů bloku visaček o velikosti 3x4 inch 
  • 1 - arch papírrových samolepek slov (velikost archu  4x6 inch)
  • 1 - arch papírrových samolepek čísel (velikost archu  4x6 inch)

Vše je uložené v papírové, vánočně potištěné krabici, která je součástí sady 

Aplikátor folií MINC nesmí u mého vánočního tvoření chybět. Zvláště, když Heidi Swapp k němu vymyslela sadu na razítkování. Natisknete si jakékoliv razítko tímto speciálním inkoustem a následně aplikujete MINC folii


Naposled jsem si v těchto začátcí, ještě vybrala pár Scrapbook listů o velikosti 12x12, které chci v December Daily® albu 2020 použít: 

A to je pro dnešní den vše. Jdu vytvořit pár stran z mých náčrtků, abych vám měla příště co ukázat. 

Krásný víkend, 

Charlotta



8 komentářů:

  1. Paráda, tvé připravy obdivuji 👏🏻. Zkoušela jsem to u WITL, ale buď musím ještě hodně trénovat, nebo mi to nepůjde asi nikdy 🤷🏻‍♀️.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aji, neboj to půjde, ze začátku jsem dělala vše pokus omyl.

      Vymazat
  2. Obdivuji Lotko tvoji systematičnost! Včera mi přišel v balíčku kit od Ali DD 2018, takže letos s tebou budu ladit😉

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, tomu říkám příprava :) Já mám zatím pár uložených nápadů na instagramu, pár na pinterestu, pár v galerii mobilu a asi tak v březnu zjistím, kde ještě :D Já mám svůj dd2019 balíček dostat až ve středu k svátku, ale včera jsem tak moc dělala oči, že jsem ho dostala k ponuchnani. Je dokonalej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D tak to jsi mě pobavila Káťo! Každý rok jsem to měla stejně. Tento rok jsem si inspiraci dal na jedno místo - složka na ploše počítače. Opožděně vše nej k svátku a teď už můžou začít DD hrátky. A pochlub se, jak to jde

      Vymazat
  4. Lotko ty tvoje náčrtky jsou skvely, nechapu jak si to dokazes takhle dopředu představit....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kaji ani já nevím kde se to ve mě bere :-D ale nějak jsem to zkusila už během příprav na dovolenkové album a šlo to. Těším se na tvé album, bude skvěle jako každé tvé album

      Vymazat