středa 31. prosince 2014

Project life December Daily - Week 50


Dnes Vám představím zpracování svého druhého adventního týdne.

Použila jsem kolekci Merry & Bright (Pink Paislee) doplněné o kartičky ve velikosti 3"x4" z kolekce Midnight Core Kit Becky Higgins, které jsou v plastových kapsách Photo Pocket Pages K.




- detaily:




Kartička s označením "8" je ze sady Merry & Bright Countdown Cards stejně tak jako všechny ostatní kartičky o velikosti 4"x4". Na tuto jsem nalepila pomocí samolepící spirálky (Action Wobble Spring) siluetu jelena, soba či čeho, tak aby se hezky "kinklal", když se ho někdo dotkne. Nahoru jsem nalepila banner z té samé kolekce výřezů (Merry & Bright Ephemera Cardstock Die-Cuts w/ Glitter) a dozdobila kamínky (Magical Opaque Gems).


Na fotografii vlevo jsem nalepila pouze glitrované hvězdičky z kolekce výřezů (Merry & Bright Ephemera Cardstock Die-Cuts w/ Glitter).


Na předem natištěnou kartičku s černým stromkem a číslem "9" jsem pomocí 3D čtverečků nalepila výřez (Merry & Bright Ephemera Cardstock Die-Cuts w/ Glitter) a nahoru narazítkovala vánoční cesmínu (Good Cheer by Ali Edwards).


Titulní kartičku s označením týdne jsem zvolila ve velikosti 3"x4" z kolekce Midnight Core Kit Becky Higgins a na ni jsem pomocí sešívačky připevnila bílou visačku, které jsem vyměnila režný provázek za bílo/červený.
Na visačku jsem použila razítka (Good Cheer by Ali Edwards) a (Captured Moments Weekdays Clear Stamps by Kaisercraft).


Tuto kartičku jsem doplnila fotografií připevněnou pomocí dvou typů washi pásky a razítka (Good Cheer by Ali Edwards).


Fotografie o velikosti 4"x4" polepená samolepkou "Holiday" ze sady (Merry & Bright Black Word Glitter Stickers).


Kartička "12" doplněná o stříbrnou papírovou krajku, kterou jsem připevnila pomocí sponky na papír ve tvaru mašle (Christmas Story Decorative Paper Clips by Websters Pages) a razítkem (Good Cheer by Ali Edwards).


Přes fotografii vlevo je položen jen foto filtr ze sady (Overlay Value Kit by Project Life Becky Higgins).
Na kartičce vpravo s předem natištěným pozadím a "THIRTEEN" je nalepena fotografie připevněná pomocí dvou typů washi pásky.


I přes tuto fotografii vlevo je položen jen foto filtr ze sady (Overlay Value Kit by Project Life Becky Higgins).

Chcete se přidat? Pošlete nám do 6.1. 2014 20:00 Váš December Daily na info@scrapylife.cz Můžete vyhrát krásnou novoroční cenu, která se bude týkat project life. Vaše díla vystavíme na našem blogu a výherce bude náhodně vylosován 8.1.2014 za pomoci Random.org

Přeji krásný zbytek víkendu.

    Charlotta


Zdroj foto: Scrapylife


Žádné komentáře:

Okomentovat