čtvrtek 11. prosince 2014

Project life - přípravy 2015

Je nejvyšší čas začít přemýšlet nad stylem Project Life alba na příští rok 2015!

Úplně na začátek jen v rychlosti - co je Project Life? Project Life je alternativní přístup k tradičnímu scrapbookingu, který před lety vymyslela Becky Higgins. V podstatě to je způsob uchovávání fotografií a vzpomínek v albu a ne jen v paměti počítače. Více o tom co je Project Life naleznete ZDE.


Na Blogu Scrapylife jsem publikovala článek ohledně příprav na Project Life 2014, kde najdete to, jak jsem si své album představovala minulý rok touto dobou.

Největší úkol, který mám teď před sebou je dodělat několik týdnů, které mi chybí v mém současném albu, ale to mi nebrání plánovat na příští rok J Ano, je to někdy obtížné držet krok a nebýt pozadu, ale když se podíváte zpět do vašich alb a vidíte ty vzpomínky a příběhy, které si můžete přečíst a připomenout, uvědomíte si, že to opravdu stojí za to.

Nyní si říkám, co bych měla a chtěla změnit na mém Project Life albu 2015.

Chci dělat stejně a vylepšit:
- 12" album - plánovala jsem černo/bílé pruhy, ale bude až po Novém roce L; nevím, jestli vydržím čekat
- dvě stránky na týden - stejně tak jako doposud
- jednoduchý styl - již několik let mám dva úžasné vzory Leena Loh a Ali Edwards
- používat různé sady kartiček Becky Higgins
- používat Ozdoby
- stále psát vlastní rukou
- psát více textu - aktuální záliby mého syna; co má a nemá rád; oblíbené postavičky, hračky, jídlo atd.
- opět zapojit více mého syna - Becky Higgins má ve svých produktech novinku Little Picasso Themed Cards, která se mi zdá k tomuto účelu ideální, ale i klidně jiné členy naší rodiny

Chci zkusit nově:
- více druhů plastových kapes, ikdyž Design A bude stále můj základ
- více černo/bílých fotografií, klidně i v kombinaci s barevnýma
- rovné rohy, ne jen ty zaoblené
- více čtvercových fotografií, ne jen ty obdélníkové

Určitě je toho mnohem víc, co mě časem napadne, ale o tom právě Project Life je. Je to život tak jak běží!

Pro všechny kdo čtou tento příspěvek, chci připomenout, že to co je zde uvedeno, jsou jen odpovědi na otázky, které dostávám v kombinaci s mými, které jsem měla, když jsem svůj Project Life před lety začínala. Všechny názory a myšlenky v tomto příspěvku jsou založeny na mé osobní zkušenosti. To, co funguje u mě nemusí nutně fungovat u vás. Project Life je o experimentování a o tom co se líbí vám.

A jak jsem se již včera zmínila, mám pro vás SPECIÁLNÍ NABÍDKU na www.scrapylife.cz


Všechny objednávky musí obsahovat TRIO:
- ALBUM (velikost 12x12)
- PL KARTIČKY - Becky Higgins (celé balení Core Kit nebo jen 1/3 sadu Core Kit)
- PLASTOVÉ KAPSY (malé nebo velké balení)

Nevybrali jste si z naší nabídky 12" ALBUMU? Již teď Vám můžu slíbit, že dalších 11 variant máme na cestě k nám do e-shopu www.scrapylife.cz! O naskladnění Vás budeme informovat na našem Facebooku.

A co vy? Máte plány, jak budete tvořit svůj Project Life příští rok? Podělte se s námi, ať se můžeme inspirovat navzájem.

Krásné tvoření,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat