pondělí 8. prosince 2014

Project life Week 49


První adventní týden je již za námi a já vám přináším svůj zpracovaný Project Life týden.
Jak jsem již psala v minulém příspěvku tento rok na svůj December Daily použiji kolekci Merry & Bright (Pink Paislee). Kartičky Merry & Bright Countdown Cards o velikosti 4"x4" jsou hlavním pilířem adventních týdnů v mém Project Life. Všechny tyto kartičky jsou černo/bílé s čísly od 1 do 24 a tak jsou kombinovatelné s jakoukoli barvou, kterou máte rádi. K tomu jsem změnila plastové kapsy 4"x4" (plastové kapsy 12 ks - Photo Pocket Pages K), tak aby vše dohromady pasovalo.

Čtvercové fotografie tisknu na své oblíbené fototiskárně Canon Selphy CP900 - buď na celou stránku (následně s toho je fotografie do kapsy 4"x4") nebo na polovinu stránky (následně s toho je fotografie do kapsy 3"x4") a tentokrát fotím hlavně pomocí mobilu iPhone 4S, kde je možnost fotit přímo čtvercové formáty. Pokud nemáte zařízení, které vám toto umožňuje, můžete si fotografie upravit třeba v programu Pickmonkey, který je zdarma k dispozici na internetu.


Fotografie vlevo je koláž čtyř fotografií vytvořená taktéž pomocí Pickmonkey.
Kartička "One" je doplněna o kartonový výřez s již předem natištěným textem ze sady Merry & Bright Ephemera Cardstock Die-Cuts w/ Glitter, která obsahuje 70 kusů různých ozdob. Doplnila jsem jen wood veneer (dýhovou) hvězdu.


Titulní kartičku s označením týdne jsem zvolila ve velikosti 3"x4" z kolekce Midnight Core Kit Becky Higgins, která bude mou doplňkovou kolekcí k těmto Adventním týdnům. Tuto kartičku jsem doplnila červenou etiketou Studio Calico digital na kterou jsem nalepila wood veneer písmena a číslice a datumy pomocí roller date stamp (Roller Date Stamp Project Life®).
Do vedlejší kapsičky jsem vložilo dvě glitrované vločky ze sady Merry & Bright Ephemera Cardstock Die-Cuts w/ Glitter a nasypala flitry DIY Shop Sequins, vše jsem pak zašila pomocí šicího stroje.


Další kartička z kolekce Midnight Core Kit Becky Higgins, kterou jsem doplnila fotografií a samolepkou vločky ze sady Merry & Bright Black Word Glitter Stickers.
Hned vedle je glitrovaný stromeček doplněný samolepícíma kamínkama Magical Opaque Gems.


Kartička s označením "4" je doplněná razítkem ze sady Pure Magic Ali Edwards (Technique Tuesday) nalepené pomocí 3D polštářků a flitry DIY Shop Sequins.


Kartička s označením "5" je doplněná razítkem ze sady This the Season Ali Edwards (Technique Tuesday) a wood veneer ozdobou.


Dvě navzájem se doplňující kartičky z kolekce Midnight Core Kit Becky Higgins, ozdobené fotografií, samolepkami ze sady Merry & Bright Black Word Glitter Stickers a červenou gitrovanou hvězdičkou z Merry & Bright Ephemera Cardstock Die-Cuts w/ Glitter.


Tuto kartičku z kolekce Midnight Core Kit Becky Higgins jsem nahoře ozdobila výřezy z Merry & Bright Ephemera Cardstock Die-Cuts w/ Glitter sady; narazítkovala čísla pomocí razítek ze sady Captured Moments Weekdays Clear Stamps; nalepila wood veneer označení roku a dopsala text.


Karička "Six" doplněna o fotografii; razítko z kolekce Abstract Art Stamps a wood veneer hvězdičky.


Přeji krásný zbytek víkendu.

Charlotta


Zdroj foto: Scrapylife


Žádné komentáře:

Okomentovat