sobota 27. prosince 2014

Album z dovolené

Dnešní příspěvek do kategorie Scrapbook tvoření zpracovala Adéla, která vytvořila album z dovolené do kterého použila Tildy od Magnolia.

Pěkné odpoledne !
Dneska jsem si pro Vás připravila článek na výrobu alba z dovolené. Počasí tvoření přeje.





Na výrobu jsem použila:
- kartonové album
- sadu letních papírů
- razítka KETA, Magnolia
- barevné i černý inkoust
- dekorace - výseky, písmenka, kartičky KETA
- sada barevných popisovačů
- oboustranná lepící páska, 3D čtverečky

Toto album jsem se rozhodla pojmout trošku jinak a vyzkoušet zde techniku doodling. Jde o kreslení, čmárání a jednoduché kresbičky. Proto nemám celé stránky polepené papírem.


A teď již postup. Papíry jsem si nařezala o trošku menší než je velikost jednotlivých stránek. Ale na polepení jsem využila i zbytky nebo z nich udělala kartičky na dozdobení. Polepené stránky papíry, stačilo polepit fotografiemi, kartičkami na dopsání poznámek, dozdobit razítky KETA. Na některé stránky jsem použila i razítka od Magnolie, která jsem vybarvila fixami COPIC. Nakonec jsem se na stránkách pokusila o doodling.
Tady je moje menší ukázka z alba. Doufám, že se Vám článek líbil.
Adéla


Děkujeme Adélo za krásné zpracování.

Máte také svůj project life či jiný papírový projekt o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz?
Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat