úterý 2. prosince 2014

Project Life December Daily® 2014 - přípravy

Už je to tu zase - blíží se Vánoce a s tím nám začínají poměrně náročné přípravy! Kdo by na ně chtěl zapomenout?!?:-) 


Již minulý rok jsem vám přinesla příspěvek Co je December Daily a December Daily náměty a inspirace. Jak již název napovídá, jedná se o zachycení Vašich svátečních příprav, tradic a vůbec všeho s tím spojené. Tento rok si dokonce Ali Edwards (ta co DD = December Daily vymyslela), nechala tuto značku patentovat a tím zabránila všem firmám, aby vydělávaly na její myšlence.

Jak jste si již mohli všimnout v dalším mém příspěvku z minulého roku, já nezpracovávám December Daily tradiční, originální americkou metodou (tzn. samostatné album), ale začleňuji ho do svého project life alba, které dělám po týdnech.

Na tento rok jsem se rozhodla, že na svůj DD použiji kolekci Merry & Bright (Pink Paislee), zamilovala jsem se totiž do jejich kartiček Merry & Bright Countdown Cards o velikosti 4"x4", které jsou označeny 1-25 (25 nepoužiji :-). No a od toho se vše už odvíjelo - příslušné plastové kapsy 4"x4" (plastové kapsy 12 ks - Photo Pocket Pages K), barevnost a postupně jsem přidávala, co jsem měla po ruce.



Můžete zde vidět:
Ozdoby:
- samolepící kamínky - Magical - Opaque Gems
- vánoční sponky na papír - z kolekce Christmas Story Decorative Paper Clips (Webster`s Pages)
- mašle a provázky
- sequins neboli flitry DIY Shop Sequins (vynechala jsem ty zlaté)
- washi pásky
Razítka a razítkovací barvy:
- z kolekce Ali Edwards (Technique Tuesday) například Pure Magic
Sew Easy Template - vyšívací šablona a bavlnky (z galanterie)
foto filtry ze sady Overlay Value Kit
etikety - Studio Calico digital

Celé to bude laděné do červeno, zeleno, bílé barvy a sem tam nějaká třpytka.

Chcete se přidat? Pošlete nám do 5.1. 2014 20:00 Váš December Daily na info@scrapylife.cz Můžete vyhrát krásnou novoroční cenu, která se bude týkat jak jinak než project life. Vaše díla vystavíme na našem blogu a výherce bude náhodně vylosován 6.1.2014 ve 20:00 za pomoci Random.org

Přeji krásný den,

    Charlotta

Zdroj foto: Scrapylife


Žádné komentáře:

Okomentovat