neděle 4. ledna 2015

Project life – Titulka 2015

Úvodní příspěvek tohoto roku bude o titulní stránce mého project life alba 2015. Nejprve bych vám ale chtěla popřát vše nejlepší do nového roku a ať máte spoustu času na tvoření :-)

To jak si představuji své project life album na tento rok jsem se již zmiňovala v jednom u předešlých článků ZDE, tak uvidím, jak se mi to bude dařit.


Album jsem zvolila stejné jako v předešlých letech, a to kroužkové D-ring černé s bílými puntíky z pevného kartonu se zesílenými kovovými rohy (Midnight Designer Album).

Chci vyzkoušet více druhů plastových kapes, i když Design A bude stále mým základem. Na titulní stranu jsem si vybrala Design A ze sady Photo Pocket Pages Gold Foil.


Stejně jako minulý rok jsem zvolila černo/bílo/zlatou barevnou kombinaci.

Kartičky jsou namíchané z Kiwi Core kit Project Life® Becky Higgins, Midnight Core kit Project Life® Becky Higgins, kartičky Studio Calico a foto filtry se zlatým potiskem z již zmiňované sady plastových kapes Photo Pocket Pages Gold Foil.

Ozdoby jsme zvolila jednoduché ve zlaté barvě: Studio Gold Teresa Collins, Chipboard ozdoby Studio Calico a zlatý rub-on (propisot) Studio Calico.


Kartička "Hello" ze sady Midnight Core kit Project Life® Becky Higgins dozdobená zlatým bannerem ze sady Studio Gold Journaling Labels (Teresa Collins), na který jsem nalepila rok 2015 (mini samolepky z papírnictví).


Kartička vlevo s citátem Alberta Einsteina ze sady Kiwi Core kit Project Life® Becky Higgins doplněná o zlatý rub-on (propisot) "noted:" (Studio Calico).


Vlevo je puntíkatá kartička ze sady Midnight Core kit Project Life® Becky Higgins se zlatým rub-on (propisot) Studio Calico. Kartička vpravo je ze sady Kiwi Core kit Project Life® Becky Higgins doplněná o zlatý rub-on (propisot) "awesome!" Studio Calico.


Poslední dvě kartičky na sebe navazují, i když jsou každá z jiné sady. Vlevo je kartička z foto filtru se zlatým potiskem "make today great" ze sady plastových kapes Photo Pocket Pages Gold Foil, na kterou jsem nalepila polovinu samolepící etikety ze sady Studio Gold Journaling Labels (Teresa Collins). Druhá kartička "and then…" je ze sady Midnight Core kit Project Life® Becky Higgins, na kterou jsem přidala zlatý rub-on (propisot) Studio Calico a nahoru jsem položila foto filtr se zlatým potiskem teček ze sady plastových kapes Photo Pocket Pages Gold Foil.

Přeji krásný den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat