pondělí 12. ledna 2015

Project life host... Veronika

Dnešní příspěvek do kategorie Project Life zpracovala Veronika, která nám představí své krásné tvoření.


Na scrapbooking jsem přišla před pěti lety, když jsem chtěla vytvořit pěkné a netradiční svatební album. Když začal Project Life ráda jsem přešla na něj a od té doby (asi dva roky) se mi plní album jedna radost. Konečně mám důvod vyvolávat fotky a těšit se až je dám do alba a ještě doplním úžasnými kartičkami, ozdoby a nápisy. Spojili se tím tedy mé dvě velké záliby a to focení a tvoření. A můžu tak zdokumentovat náš život. Je to pro mě ta nejlepší relaxace.

Výhoda je, že si album mohou prohlížet i děti, jako ty naše a nemusím se bát, že ho zničí. Přinejhorším, když se stránka poničí tak se vymění jen jedna kapsa. Ale zatím kapsy a kvalitní album odolává všemu. I návštěvy si ho rádi prohlížejí, je to takové jiné a hezčí než klasické alba.

Svůj Project Life dělám trochu jednodušeji. Hlavní jsou fotografie, které doplním kartičky a trochu ozdobami (razítka, samolepky, washi pásky, výseky, overlays...) a to vše je v krásném albu. Ráda se dívám na tvorbu ostatních a tak doufám, že někoho potěší i ta moje.






Sady kartiček, které používám:
A další...
Všechny úpravy a koláže fotografií dělám jednoduše a celkem rychle na Ipadu. Moje oblíbená aplikace na koláže je Moldiv a na úpravy fotek Snapseed a Photogene. Na filtry a růžné "zkrášlování" mám ráda Rookie.

Děkujeme Veroniko za představení Vaší úžasné práce:-)

Máte také svůj project life či jiný papírový projekt o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat