pátek 30. ledna 2015

Project life Week 3/2015

Zdravím vás všechny a nejprve se musím omluvit, že jsem tak dlouho nic nepublikovala.

Tentokrát jsem zpět se zpracovaným 3. týdnem mého Project Life alba a s tímto jsem si opravdu nevěděla rady. Potkala nás nepříjemná rodinná situace a vůbec jsem nevěděla, zda a hlavně jak ji zaznamenat. Ale bohužel je to součást života a i nepříjemné situace by v Project Life měly být.
  

Ke zpracování tohoto týdne jsem zvolila kolekci Kiwi Core Kit Project Life® Becky Higgins v modro zelené variantě. A protože jsem neměla dostatek vhodných kartiček o velikosti 4x6, vybrala jsem si bílé čtverečkované kartičky (Project Life Becky Higgins), na které jsem lepila části nebo celé menší kartičky 3x4 z té samé kolekce.




Jako základ titulní kartičky tohoto týdne jsem použila bílou čtverečkovanou kartičku (Project Life Becky Higgins), na kterou jsem nalepila dvě kartičky 3x4 (Kiwi Core Kit Project Life® Becky Higgins) a vystříhnutý fotoaparát z kartičky té samé kolekce. Přidala jsem chipboardové (kartonové) hvězdičky (Studio Calico) a sponku na papír (Stitched Gold Shaped Paper Clips / Amy Tangerine).


Částečně natištěnou kartičku vlevo jsem doplnila razítky "MEMORY" a "looks like this" od Technique Tuesday (Perfect Picture).


Další čtverečkovaná kartička (Project Life Becky Higgins) jako základ, na který jsem nalepila již předem natištěnou kartičku 3x4 (Kiwi Core Kit Project Life® Becky Higgins) a fotografii. Doplněno chipboardovými hvězdičkami (Studio Calico) a sponkou na papír (Stitched Gold Shaped Paper Clips / Amy Tangerine). Tato 3x4 kartička byla kartičkou první a také hlavním důvodem, proč jsem zvolila modrozelenou barevnou kombinaci.


Čtverečkovaná kartička (Project Life Becky Higgins), na kterou jsem nalepila čtvercovou fotografii s bílým rámečkem a doplnila odřezkem kartičky 3x4 (Kiwi Core Kit Project Life® Becky Higgins). U odřezku kartičky jsem potřebovala zakrýt část textu a vložit jiný, a tak jsem použila samolepící banner/etiketu (Studio Gold Journaling Labels / Teressa Collins).



U této části mého třetího týdne jsem se snažila o co nejcitlivější zpracování. Horní černé kartičky jsou opět z kolekce Kiwi Core Kit Project Life® Becky Higgins, kdy jedna je dozdobená zlatým chipboard srdcem (Hearts Gold Chipboard Shapes / Studio Calico) a druhá kartička je absolutně nedozdobená. Bílý mini sešitek z kolekce Heidi Swapp pro Becky Higgins (Mini Books Project Life®) jsem doplnila samolepkami (Sheer Stickers Project Life® / Heidi Swapp) a datumem (mini samolepky čísel z papírnictví). Uvnitř je osm stran popsaných vzpomínkami na moji babičku.
Spodní kartička o velikosti 4x6 je vlastně mini složka, kterou jsem vytvořila z klasické scrapbook čtvrtky. Uvnitř jsou fotografie, stejně jako navrchu této minisložky fotografie překrytá foto filtrem s nápisem "love you" (Desktop Project Life Photo Overlays / Becky Higgins) a zlatým chipboard srdcem (Hearts Gold Chipboard Shapes / Studio Calico). Foto filtr jsem přilepila v místě, kde je zlaté chipboardové srdce, aby lepidlo nebylo jinde vidět.

Máte také svůj project life či jiný papírový projekt, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat