čtvrtek 8. ledna 2015

Project Life organizace

Jak jsem se již na Facebooku zmiňovala, dnešní příspěvek bude o mém tvořícím hnízdě, kde především pracuji na svém Project Life albu. 


Jedná se o nejmenší, ale nejsvětlejší kout naší domácnosti. Denním světlem jsem zhýčkaná tak moc, že hrozně nerada tvořím při umělém světle.


Vedle dlouhé rodinné knihovny, ze které jsem ukořistila dvě skříně, jsem si postavila malý stolek o velikosti 100 x 50 cm. Vzhledem k jeho velikosti jsem nucena mít ho neustále uklizený a tak mi velmi vyhovuje pojízdný vozík Raskog (Ikea), který je jako stvořený pro Project Life pomůcky.


Na vozíku Raskog mám vše co neustále používám při zpracování jednotlivých týdnů v mém Project Life albu.

V horním patře je plastová vložka (Ikea), ideální pro Project Life kartičky, které jsou rozřazeny abecedně dle Core Kitů od Becky Higgins. Taktéž tam vkládám aktuální/novinkové kartičky, které mám v plánu použít. Výrobu rozřazovačů jsem popsala ZDE. A samolepky 6x12 s ABC, Labels, atd.


Prostřední patro je určeno pro nejvíce používané ozdoby:
- ABC 123 (samolepky abecedy a čísel)
- ABC 123 chipboard (kartonové samolepky abecedy a čísel)
- LABELS (sešítky a archy papírových a samolepících etiket)
- LABELS print-outs (digital Studio Calico - ty co si koupím elektronicky a následně si je vytisknu na domácí tiskárně)
- VELLUM a RUB-ONS (vellumové ozdoby, obálky, atd a propisoty)
- WOOD VENEER big (velké dýhové výřezy)
- CHIPBOARDS (kartonové ozdoby)
- BITS-PIECES SETS (kolekce ozdob)
- ENAMEL (samolepící enamelky a kamínky)
- BADGE (odznaky)
- VISAČKY (ať už určené přímo pro Scrapbook či Project Life nebo ty z oblečení, které se mi líbí)
- SMASH CARD PADS (jiné PL kartičky a cedulky)
- MIX (nezařaditelné, ale potřebné)


Ve spodním patře jsou tři krabičky s víkem:
- PUNCHES (výsekové raznice)
- STAMPING (nejpoužívanější razítka a barvy - u mě jsou to roller razítka a černé razítkovací barvy)
- WASHI (ozdobné papírové pásky)
Na těchto uzavřených krabičkách mám položenou druhou plastovou vložku (Ikea) s Project Life kartičkama, tentokrát vlevo rozřazené dle barev (kartičky Studio Calico atd.) a další rozřazené opět abecedně dle Mini Kitů, Value Kitů atd. od Becky Higgins.

Zde vidíte obě dvě plastové vložky, kde jsou veškeré mé Project Life kartičky.




Můj mini stůl je v podstatě jen deska, tři mini zásuvky a prostor nad nimi. Ve volném prostoru mám řezačky (malá a velká Fiskars) a A4 vzorníky všech barevných inkoustů rozřazených dle výrobců a typů. První zásuvka obsahuje aktuálně používaná lepidla, tužky, tenké fixy, pravítka, řezáky, nůžky, atd. Ve druhé zásuvce mám Crop-a-dile, WeR kleště na kulaté rohy, krásnou kovovou krabici od mých oblíbených Tatranek plnou fixů a jiných per, čistidlo na razítka, momentálně používané spreje (Heidi Swapp), mokré a suché kapesníčky a gumové rukavice, když pracuji se spreji.


Jedna ze skříní obsahuje (shora dolů):
1.
Set plastových kapes Project Life Becky Higgins (namíchané)
Nedodělané Project Life album 2014
Rozpracované Project Life album 2015
Bílý kancelářský šanon s razítky v plastových kapsách na foto
Krabice sprejů
Krabice velkých barevných inkoustových polštářků
Průhledné plastové obaly na mini barevné inkoustové polštářky
2.
Kiwi (barevné) PL album a celá tato police je plná projektů, které čekají na zpracování či dopracování
3.
Výsuvný díl s pořadači (Ikea) je plný 12x12 papírů (rozřazené dle událostí - vánoce, narozeniny, děti, zvířata, atd., jednobarevné dle barev) ještě z doby kdy jsem dělala klasický Scrapbook
Pod 12 papíry jsou plastové boxy plné kytiček, atd. atd. atd. a malá papírová krabice s 6x6 papíry
4.
Níže je uložená velká bílá krabice MIX (nezařaditelné), v malé bílé jsou vodovky, akvarelové pastelky a v další bílé krabičce (na foto není vidět) jsou lepidla, lepenky, atd.
5.
Černé látkové šanony (uvnitř jsou plastové přihrádky) EMBELISHMENTS (ozdoby)
- Studio Calico
- Brads a Wood Veneer (sety hřebíčků témata a dýhové ozdoby)
- Color (veškeré kovové ozdoby rozřazené dle barev - sponky, hřebíčky, eyelets atd.)
- Steel a Buttons (veškeré kovové stříbrné, zlaté, bronzové ozdoby - sponky, hřebíčky, eyelets atd. a knoflíčky)
Vedle těchto šanonů je uloženo šití (Sew Easy, vyšívací šablony a bavlnky)


Druhá ze skříní obsahuje (shora dolů):
1.
- PŘÁNÍČKA (základy a obálky)
- ALBUM (korpusy na mini alba)
2.
- EMBELISHMENTS a PAPER DECO (papírové, látkové, atd. ozdoby)
- STUHY (rozřazené dle barev v sáčcích)
3.
- SAMOLEPKY, RUB-ONS, BORDERS
- ABC
4.
- Další výsuvný díl s pořadači (Ikea) je plný 12x12 setů papírů (paper pad)
- Níže je uložen Silhouette Cameo (tuto úžasnou vyřezávací mašinku moc nepoužívám, ale chci to napravit)
5.
- Sizzix Big Shot
- Krabice větší - nezpracované fotografie
- Krabice menší - vyřezávací šablony na Sizzix
6.
- WeR - CINCH 2 - strojek na kroužkovou vazbu a náhradní kroužky
- Vedle jsou Scrapbook knihy (AJ, ČJ) a Scrapbook časopisy

Když si to tu tak pročítám, musím vlastně uznat, že toho místa mám opravdu hodně a tak můžu všechny rodinné příslušníky ubezpečit, že už nic zabírat nebudu :-)

Máte také svůj koutek o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat