pondělí 28. prosince 2015

Project Life December Daily® 2015 – Week 51

V tomto týdnu vám představím předposlední PL December Daily® 2015 vyrobený z kolekce Oh What Fun kolekci od Heidi Swapp pro Project Life® Becky Higgins.






Ikdyž ve svém PL December Daily® 2015 používám stále stejnou kolekci, snažím se ji každý týden nakombinovat tak, aby vypadala pokaždé jinak. Tentokrát jsem zvolila zlato/stříbrnou variantu s pár akcenty tmavě červené.



Použila jsem tyto produkty:



Titulní kartičku jsem vytvořila z acetátové kartičky (průhledné) ve velikosti 4x6 inch ze sady Oh What Fun Gold Glittered Value Kit na kterou jsem nalepila zlatý flitrový rámeček ze sady Oh What Fun Gold Glittered Photo Frames. Doprostřed rámečku jsem nalepila bílou čtvrtku, na kterou jsem natiskla označení týdne pomocí razítka Outline Letters Clear Stamps (KellyPurkey Hero Arts) a datum pomcí roller razítka. „WK 51“ jsem vybarvila zlatou fixou.


Fotografii vlevo jsem nalepila na bílou čtvrtku o veliksti 3x4 inch. Kartička vpravo je ze sady Midnight Core Kit Project Life® (Becky Higgins) na kterou jsem nalepila washi pásku ze sady Oh What Fun Gold/ Silver Foiled Washi Booklet, doplnila text a přidala flitrovou vločku ze sady Oh What Fun Buzz Words Glitter Stickers.
Pořád dokola se přesvědčuji, že se bez sady kartiček Midnight Core Kit Project Life® (Becky Higgins) neobejdu :-)



Dvě acetátové (průhledné) kartičky o velikosti 4x6 inch jsou ze sady Oh What Fun Gold Glittered Value Kit, které jsou polepené flitrovými samolepkami ze sady Oh What Fun Buzz Words Glitter Stickers.


Na papírovou kartičku o velikosti 4x6 inch jsem nalepila washi pásku ze sady Oh What Fun Gold/ Silver Foiled Washi Booklet a protože t vypadalo divně a prázdně domalovala jsem pomocí zlaté fixy navazující „řetězy“. Navrch jsem nalepila zlatý flitrový rámeček ze sady Oh What Fun Gold Glittered Photo Frames se dvěmi fotografiemi.
Natiskla jsem číslo dne „18.“ pomocí razítka Outline Letters Clear Stamps (Kelly Purkey Hero Arts), které jsem vybarvila zlatou fixou.

Krásný týden,

Charlotta




Žádné komentáře:

Okomentovat