pátek 4. prosince 2015

jedny narozeniny ve dvou barvách ...

A zase ty narozeniny! Odkládám stranou naše adventní album, protože tuhle narozeninovou dvoustranu jsem prostě musela zpracovat. Svolat rodinné příslušníky na jeden den je takový logistický oříšek, ale sejít se celá rodina i se zámořskou účastí, toť úkol nad mé síly. Letos to bohužel nevyšlo, a tak se slavilo nadvakrát. Jeden listopadový prodloužený víkend se tak proměnil v jednu velkou párty!


Celá oslava navíc vyšla "nešťastně" do dvou týdnů. Normální smrtelník, který nedělá PL, tuto prekérní situaci nemůže pochopit .. Ale já jsem se zapotila vydatně, abych to tématicky i barevně nějak propojila. Nakonec jsem se nechala unést růžovou a modrou z kartičkové sady September Skies od Heidi Swapp a výborně si to k odlišným fotkám sedlo. 

První strana mapuje 46. týden, jehož události se musely vměstnat na tři kartičky. Zbytek spolehlivě zabralo víkendové slavení. Růžové šaty tak daly ráz celé stránce


Titulní kartička ve stručnosti shrnuje události týdne a nápis jsem vyřízla ze stříbrných kartiček z již zmíněné kolekce September Skies. Vím, že bych postříbřené kartičky nikdy nevyužila, a tak se výborně hodily pro výrobu nápisu. Díky jakémusi pogumování či lepení jsou vyřezaná písmenka jako kupovaná ...



Jak vidíte, byla jsem tento týden zcela vytížena, a to teď nemluvím o přípravě narozeninové oslavy. Po velmi dlouhé době jsme se sešly s Míšou, já měla tu čest poprvé pomuchlat Julinku a popovídat si s Nelou a šup, už jsem měla všechny tři děti na starosti .... (a ráda!).




Jelikož se mi nikam nevešly právě víkendové události a vylíčení koblihového dobrodružství, musela jsem opět vyrobit odklápěcí kartičku ... ehm, není na této dvoustranně poslední.



V druhém týdnu, tedy v tom 47., už šlo do tuhého. Přijeli rodiče ze země za kanálem, foukaly se svíčky na dortu, nesly se perníčky do školky a otvírala se spousta dárků. Výjimečná příležitost si tedy žádala výjimečnou kapsu.




Původně jsem chtěla do horní dlouhé části udělat panoramatickou fotku. Ale ponurý listopad a fotka bez blesku udělaly svoje ... navíc by asi při vyvolání došlo k nemalému ořezu. Musela jsem se tedy spokojit s tvz. snapshoty a jejich poslepování do jednoho kusu. Nakonec z toho vznikla docela zajímavá "titulka".




Pokračujeme v odklápěcích kartičkách. Zde jsem dala prostor manželovi, ať se také přičiní.




A pod malou odklápěcí kartičkou se skrývají týdenní události, ať to není jen o těch narozeninách ... i když to na první pohled tak vypadá.






Dvoje narozeniny máme za sebou, teď už opravdu čekáme jenom na Vánoce. Přeji vám, ať je to vaše adventní těšení a připravování pohodové a příští pátek se tu opět sejdeme u našeho adventního minialba.
 Jana


7 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta "zajimava titulka" je paradni a moc se mi libi ta orazitkovana kartička shine&smile :-) Inspirace pro me :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná. Narozeninove stránky mam míč ráda, fotky z nich jdou prostě nevšední a kouzelné. A ještě zbylo i tak čestné misto pro nás :-) děkujeme

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, krásné jako vždy a ta tvá "designová lehkost" je TOP! Jinak to vypadá, že máte šesterčata :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta titulka je super, nejdřív jsem myslela, že jsi di to udělala do jedné fotky a vytiskla. Uff. Vypadá to suprově, teď máš dvoje trojčata (haha, to by jsi si dala, myslím, že stačí, každý v jednom provedení). Krasné jako vždy.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, dokonalé! Kéž by aspoň jedna stránka v mém PL vypadala tak nádherně! A Tvoje malá princezna je jedním slovem kouzelná! :o)

    OdpovědětVymazat
  7. holky, děkuji vám za tolik milých slov .. já to dělala tak narychlo a spokojená jsem nebyla, tak mám teď radost, že to nakonec není tak špatné :) děkujuuuuu!

    OdpovědětVymazat