čtvrtek 31. prosince 2015

Přivítejme nového člena Kreativního týmu Scrapylife!

Je tu! Konec roku přišel stejně rychle jako jeho začátek a my pro Vás dnes máme jedno překvapení. Náš Kreativní tým osvěží v dalším roce nová tvář! Přivítejte spolu se mnou náš nový Kreativní pátek s...


V tomto roce jsme se pravidelně potkávali s Jančou, která dokonale vévodila pátku, v následujícím roce předává Janča post naší nové kolegyni. Každý pátek budete mít možnost shlédnout kus práce od Petry Boháčkové! Mnozí z Vás její precizní stránky již znáte a kdo ne, ten je pozná během roku 2016, kdy budete Péťu pravidelně "potkávat" každý týden v pátek. 

Kdyby ses měla představit v pár větách, říct něco málo o tom s kým se budeme pravidelně každý pátek potkávat  ...
Jmenuji se Petra a v současné chvíli jsem maminka a také manželka na plný úvazek  - mám dva chlapečky (v roce 2016) 4 a 2 roky, ráda cestuji, chodím do kina, na koncerty, setkávám se s přáteli u dobrého pití a jídla a miluji černý čaj s medem a citronem 

Kdy a kde si poprvé přišla na chuť Project life tvorbě?
Poprvé jsem PL objevila na konci roku 2014 na jednom dětském serveru, na internetu jsem si pak našla co se dalo, a od roku 2015 jsem se do tvorby našeho PL vrhla po hlavě. 
Musím říct, že mě to strašně baví a jsem ráda, že svým chlapečkům ( i nám) dělám památku na jejich dětství, naše společné zážitky, dovolené, atd.


Co vše už pod tvou rukou vzniklo? 
Pod mou rukou vzniká naše PL, vzniklo také jedno INSTA-album pro babičku k narozeninám, nějaké to přáníčko, teď aktuálně vánoční, a 30-tkové scrapbookové stránky, kterými moc rada okořeňuji naše PL album

Máš svůj pracovní koutek? 
Pracovní koutek zatím nemám (snad v budoucnu). Většinou tvořím u velkého stolu v kuchyni, kde si to co potřebuji rozložím...

Kdo tě v tvoření inspiruje?
Inspiraci hledám na různých serverech jako je Pinterest, Facebook či Instagram, kde už mám své oblíbené tvůrce  

Jak svůj Project life vedeš? (po týdnech, po měsíci, po událostech...)
Svoje PL album vedu po týdnech, ale nemám striktně dané, že jeden týden jedna dvoustrana. Vždy to udělám jak to vyjde - jednou mám týden třeba na čtyři strany a další třeba na jednu

Na co se můžeme těšit?
To teď konkrétně nevím, ale určitě na mé PL album, diář od Heidi Swapp, možná nějaké insta album...



Máš ráda pestrobarevnost, zlaté, třpytivé nebo snad tlumené pastelové či bílé projekty?
V podstatě se nebráním ničemu, každá stránka si vyžaduje něco jiného, ale určitě nemám ráda nějaké křiklavé, svítivé barvy


Máš svůj osobní blog, kde tě můžeme blíže sledovat? 
Sledovat mě můžete na blogu mypapermemories.blogspot.com, který začnu zaplňovat 1.1.2016, stejnou stránku jsem si vytvořila i na FB


Jak vypadá tvorba tvé pravidelné dvojstrany? 
Pokaždé je to jinak. Někdy mám dvoustranu či týden hotový raz dva, ale pak třeba jednu stránku tvořím a vůbec nevím jak na to. To se pak na to raději vyspím a ono to vždycky ráno nějak přijde samo . 
Většinou tvořím když děti spí, ale pokud mám velký skluz sednu si k tomu i s dětmi. Strašně rádi razítkují, takže jim dám nějaké papíry, jejich razítka a oni jsou šťastní. Ještě větší radost pak mají, když jim půjčím svoje razítka, která mají dětské motivy. 
Někdy se práce prostě dá skloubit i s nimi, ale většinou na to potřebuji klid, abych se mohla soustředit 

Přivítejme Péťu mezi námi a doufám, že se na její příspěvky těšíte stejně jako my :-) Velký dík pak patří také Janče, která nás celý rok inspirovala pátečními příspěvky a nejen albovými kousky

Krásný Silvestrovský den, pořádně zakončete ten letošní rok a nezapomeňte do dalšího roku vkročit tou správnou nohou! 

Váš Kreativní tým 2016
Charlott, Míša a Péťa



2 komentáře: