pátek 11. prosince 2015

Adventní miniradost podruhé

Týden uběhl jako voda a je tu opět páteční příspěvek. Tentokrát řádně adventní. Dnes bych vám chtěla ukázat pár stránek z našeho adventního minialba, které je takovou ryze českou variantou December Daily® (více zde). Stejně jako Ali Edwards, tvůrkyně December Daily, i já mám potřebu ke každé události, tradici či jakékoli přípravě na Vánoce připojit krátké povídání, krátký příběh a ano, nebojím se i určitého sentimentu, neboť oslavy narození Ježíše Krista pro mě lehce sentimentální jsou. A vůbec mi nevadí, že budu mít na kontě, rozuměj na poličce, další lehce neskladné album. Ten malý formát je prostě tak báječně osvěžující …



Jak vidíte hned na úvodní fotografii, došlo k opravě. Děkuji moc všem, kteří mě na datumovou chybu v minulém příspěvku upozornili. Nemohla jsem to takto nechat … Tento rok začal advent opět v listopadu, a tak první adventní nedělí začalo i naše minialbum. Fotka první hořící svíčky na adventním věnci. Letos jsem se vzdala tradiční adventní fialové a bílou si pravděpodobně nahrazujeme chybějící sněhovou nadílku.



Nemohla chybět ani fotka našeho adventního kalendáře, který považuji za počin roku. Na jeho výrobě se podílel celý rodinný tým a výsledek nám dělá radost každý den. 



První prosincový den …




… a první kalendářní pytlíček. Úžasné bílé nápisy jsou ze sady Oh What Fun od Heidi Swapp, stejně jako některé zlaté číslice.



Letos poprvé se Jamie pustil do pečení tradičního Christmas Cake. Příliš této tradici nerozumím, neboť si dáte malý kousek a jste po večeři, jak je hutný, ale je to tradice a já jsem za ni ráda. Děti samozřejmě nemohly při realizaci chybět.



Další den jsem se zase já tradičně pustila do výroby perníčkového těsta



Tímto receptem jsem si pravděpodobně znepřátelila několik kamarádek, protože spojit všechnu tu sypkou nádheru stojí velké úsilí, ale já věřím, že se teď všechny již radujeme z dobrých měkkých perníčků. A jestli si také chcete otestovat svoji trpělivost, zde je recept



Na svatou Barboru jsem si poprvé nařezala větvičky do vázy. Nejsou sice třešňové, ale tak snad mě jabloň nezklame a o Vánocích vykvete.



Píšeme dopis Ježíškovi …



.. a maminka si je uložila do vellumové kapsy. Přemýšlela jsem hodně o tom, jak to udělat s věřením na Ježíška a malé album mi nakonec přijde jako ideální možnost. Prostě ho na nějaký čas (několik let) uložím z dosahu dětí; půjde to lehčeji, než někam uklízet velké PL album. A takto budu mít všechno pěkně pohromadě. 



Další den už vyhlížíme Mikuláše



.. a on opravdu přišel. Bylo to kouzelné.



Na ozdobení Mikulášovy fotky jsem použila jeden z výseků z krásné loňské kolekce Candy Lane.



Kupujeme vánoční stromeček..



.. a pečeme perníčky. Visačky jsou v takovýchto minialbech prostě TOP.



A opět jsem si vyfotila adventní věnec, tentokrát s druhou zapálenou svíčkou. Ten čas tak neúprosně běží.


 K této fotce se mi báječně hodila předpřipravená fólie s nápisem od Heidi Swapp. 



Proto si užívejte každou chvilku těchto předvánočních dnů, ať už tvořením nebo třeba setkáním se stejně naladěnými lidmi. Zítra se na vás moc těším!



6 komentářů:

  1. Album máš opravdu krásné...čisté, elegantní, sváteční...

    OdpovědětVymazat
  2. Kam se hrabe Ali, nádherné to máš. Já zatím neměla čas na nic vánočního, takže i když jedu DD, tak tam zatím mám do dnešního dne jen normální události. Bude to nabité až v tom týdnu, kdy mám volno, od 21. Což mě mrzí, ale jinak to nejde. Snad za rok budu mít taky takový skvost !
    Žanet

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné, až mi prišlo ľúto, že nie sú ďalšie fotky a stránky ❤

    OdpovědětVymazat
  4. devcata, dekuji za tolik milych slov! Žanet, ja myslim, ze to ale vubec nevadi ... tak to treba nebude takove to DD, jak si to Ali vymyslela, ale krasne ciste vanocni album ... tech neni nikdy dost! :)

    OdpovědětVymazat