pátek 25. prosince 2015

adventní miniradost počtvrté ...

V dnešní sváteční den nelením a jsem tu s dalšími stránkami z našeho prosincového minialba. Pomalu a jistě se plní, na můj vkus až moc, takže už se poohlížím po ještě větších knihařských kroužcích a doufám, že vůbec jsou. Co se materiálu týče, opět jsem si vystačila s bílým scrapbookovým papírem, vellum, kraftovou čtvrtkou, ozdobami z kolekce Oh What Fun od Heidi Swapp a materiálem z kolekce Candy Lane či Tinsel and Company. Při tvorbě tohoto alba by se mi tak moc hodila tiskárna na fotky jako nikdy. Přeci jen, PL týdny mohu nějak dohnat později, ale lepení adventních příprav si žádá aktuální proces. Tak třeba, někdy ...

Postavili jsme si betlém a děti ho pravidelně doplňují zvířátky, které nacházejí v našem adventním kalendáři. Současná verze je obohacena o další lesní obyvatele, jako třeba jezevce či kolouška. Srdíčková kartička je z instagramové kolekce Studio Gold od Teresy Collins.





Andělské zvonění, to je zvonění mého dětství. Zlaté hvězdičky od Studio Calico zase báječným objevem současnosti. Lepím je prakticky všude. 




Na embosovaný vellum stačilo doplnit číslo dne a na stroji napsat několik málo informací. Líbí se mi průhledný efekt a písmo je při zvednutém vellum dobře čitelné.




Zde jsem poprvé použila zelená třpytivá písmenka ze sady Oh What Fun od Heidi Swapp. Sice jsem lehce vybočila z bílo-zlaté kombinace, ale fotka si o zelenou sama řekla ...




Nemohla jsem si vybrat, jaký záběr uplatnit, a tak na stránce dostaly prostor hned všechny tři. Zlatý papír jsem zčásti překryla bílou kartičkou, aby byl dobře vidět journaling.




Ho Ho Ho! Aneb domácí vaječný koňak. Fotku jsem podlepila pouze na třech stranách a zasunula visačku s receptem. 



Recept je z Apetitu od Bjukitchen a ačkoliv si nejsem jistá, že jsem žloutky opravdu dobře ohřála a všechny choroboplodné zárodky zabila, chutná neuvěřitelně dobře. Vlastně už není! Budu muset udělat novou várku. Určitě vyzkoušejte. Jen já jsem místo tuzemáku použila zlatý karibský rum, přece na Vánoce nebudeme pít obyčejný tuzemák, že.


Výrobě koňaku musí následovat výroba něčeho, kde spolehlivě uplatníte zbylé bílky. Takže jsem další den pekla kokosky ..




.. a konečně jsme zrealizovali stínidlo na naši poslední nahou žárovku. Visačku jsem pouze doplnila výsekem vločky a vůbec nevadí, že přesahuje.




Poslední stránka byla testem mé trpělivosti. Moc se mi líbil nápis "time flies" ze sady Gold Foil od Heidi Swapp. Vystřihla jsem ho tedy, uf, a přilepila na průhlednou fólii, aby tečky nad i byly na správném místě, druhé uf. 




A čtvrtou adventní nedělí končí i dnešní příspěvek, aktuálněji už to nešlo.

Přeji vám pohodové svátky, užívejte, foťte, odpočívejte, tvořte, prostě dělejte, co je vašemu srdci milé. Vždyť jsou Vánoce!
Jana



Žádné komentáře:

Okomentovat