středa 2. prosince 2015

Byla jednou jedna...aneb naše podzimní pohádka!

Byla jednou jedna zahrádka, v té zahrádce stromeček, pod stromečkem holčička a v její ruce knížečka! Tak by se dal shrnout náš týden číslo 43. Z fotek to tak nepůsobí, ale většinu týdne jsme všichni promarodili, dokonce i já, takže ani není žádná marodící fotka, protože jsem sotva vylezla z postele, abych udělala holkám jídlo. Nakonec jsme se ale vzchopili a vznikl z toho další náš parádní týden...

Protože jsme hlavně četli a dodržovali ještě klidový režim, udělala jsem Nele stránku "pod stromem". Není nikterak zdobená, jen vybarvená a nadpis je vytvořený pomocí naprosto noblesní abecedy. Je sice vánoční, ale já už ji mám téměř vylepenou na naše podzimní stránky :-).


A protože zabrala třicítka dost místa a fotek bylo dost a ještě víc, vložila jsem do alba jednu zkrácenou stranu. Na tu jsem ještě udělala vyklápěcí kartičky ...a uff...nakonec se vešel veškerý text i každá fotka, kterou jsem tu chtěla mít :-).


Tady jsou k vidění obě strany menší kapsy. Titulní kartička s názvem týdne je odklápěcí a pod ní byste našli naši marodící story.


Konečně jsem se dostala k překrásným podzimním puffy samolepkám. Give Thanks Puffy Stickers. Jednu z nich jsem nalepila na fotku mých tří pokladů...


Fotky jsem tentokrát musela hodně řešit, protože jich bylo hodně a já je moc chtěla, všechny. Jednu z velkých jsem tedy rozstřihla a dala do malých kapes, nakonec to vůbec ničemu nevadilo, a ještě zbylo místo na samolepku "love this"


Poslední stránka je ta největší a nejbarevnější. Plastové kapsy design A a opět jsou to jen fotografie podlepené bílým papírem. 


K podzimu krom barev jako oranžová, zelená, hnědá a žlutá, podle mě skvěle sedí dřevo! Takže jakákoli ozdoba je vítána. Já našla ve svých zásobách Wanderlust Dream Wood Veneer Words a ta sedla na fotku k holkám naprosto skvěle. Mimochodem tohle je Julinky první ochutnávání kukuřičných křupek ...co Vám budu povídat, většinou jí je stihne čornout Nela a málo co se dostane až k Julince :-D.


A když nedojde na dřevo, dojde na milované puffyny :-D. Obě samolepky jsou opět Give Thanks Puffy Stickers.


I na velké stránce bylo málo místa, takže ještě jedna odklápěcí kartička.


Ach ach brzy bude těmhle barvám konec. Blížím se totiž k tvorbě stránek, kde už je listí spíš na zemi než na stromech a je spíš hnědé než barevné. Toto zase uteklo. Ale co už! Zas to brzy vystřídají krásné stránky Vánoční. 
Mějte se krásně a za týden zase ahoj :-)
Míša



2 komentáře:

  1. Míšo, moc krásně jsi si vyhrála. Supr stránečky!

    OdpovědětVymazat
  2. Kami dekuji :-) Nerada dělám něco, co jen založím do šuplíku, takže mám z omalovánek radost :-)

    OdpovědětVymazat