středa 23. prosince 2015

Project Life December Daily® 2015 – Week 50

Dnes jsem tu tak trochu neplánovaně. Míša, která vás pravidelně každou středu zásobuje svou várkou inspirace má bohužel nemocné holčičky a tak jsem to dnes vzala za ni - Julinko a Nelinko brzy se uzdravte :-*





A teď už k mému dalšímu PL December Daily® týdnu. Opět jsem použila nádhernou kolekci Oh What Fun kolekci od Heidi Swapp pro ProjectLife® Becky Higgins.



Použila jsem tyto produkty:


Titulku jsem vytvořila z acetátové kartičky (průhledné) ve velikosti 4x6 inch ze sady Oh What Fun Gold Glittered Value Kit na kterou jsem nalepila wood veneer (dýhovou) ozdobu ve tvaru stromku. Na něj jsem nalepila flitrovou hvězdičku ze sady Oh What Fun Buzz Words Glitter Stickers.


Další dvě papírové kartičky velikosti 3x4 inch ze sady Oh What Fun Gold Glittered Value Kit jsou předem natištěné. Já jsem jen doplnila fotografii, text a flitrovou hvězdičku ze sady Oh What Fun Buzz Words Glitter Stickers. Číslo „8.“ jsem natiskla pomocí razítka Outline Letters Clear Stamps(Kelly Purkey Hero Arts).


Předem potištěná kartička „Oh What Fun“ o velikosti 4x6 inch ze sady Oh What Fun Gold Glittered Value Kit se skvěle hodí k narozeninové fotografii, kterou jsem polepila rámečkem ze sady Oh What Fun Gold Glittered Photo Frames.


Tyto dvě papírové kartičky velikosti 3x4 inch ze sady Oh What Fun Gold Glittered Value Kit jsem jen doplnila fotografií (vlevo) a acetátovou (průhlednou) kartičku z téže sady. Srdíčko je ze sady Oh What Fun Buzz Words Glitter Stickers.


Poslední kartička je dílem náhody. Chtěla jsem použít více jak jednu acetátovou (průhlednou) kartičku v tomto týdnu a tak jsem různě přikládala, měnila, vracela a posouvala, až mi vznikla tato nádhera.

Na papírovou kartičku jsem nalepila dvě fotografie, napsala text a přidala acetátovou (průhlednou) kartičku vše ze sady Oh What Fun Gold Glittered Value Kit. Číslo „12.“ jsem natiskla pomocí razítka OutlineLetters Clear Stamps (Kelly Purkey Hero Arts).

Krásný sváteční čas všem,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat