pondělí 14. prosince 2015

Project Life December Daily® 2015 – Week 49

Tak konečně i v mém Project Life albu je dodělaný první týden s vánoční tématikou! Jak jsem vás již informovala můj Project Life December Daily® má titulní stranu, která je již také dodělaná. 






December Daily® titulní stranu dávám do kapsy o velikosti 12x12 inch.

 
 
Titulka vznikla tak, že jsem na velkou 12 inch čtvrtku (ze starých zásob) nalepila menší bílou a následně ji ozdobila. Nadpis „Merry Christmas“ je ze samolepek Oh What Fun Clear StickerBooklet; zlatý jelen je vystřižený z acetátové kartičky, která je součástí Oh What Fun Gold Glittered Value Kit stejně tak jako kartička pod papírovou krajkou v pravém spodním rohu. Banner je ze sady Oh What Fun Glitteredtags; samolepka „Love“ opět z Oh What Fun Clear StickerBooklet. Dřevěný stromeček je součástí Oh What Fun Gold Glittered Value Kit. Nalepené hvězdičky jsou ze starých zásob sequins.
Nakonec jsem nalepila fotografii o velikosti 4x6 inch s bílým rámečkem, napsala text a nalepila slov „jolly“ ze sady Oh What Fun Buzz WordsGlitter Stickers.

A teď již můžeme přejít ke zpracování prvního prosincového týdne, na který jsem použila nádhernou Oh What Fun kolekci od Heidi Swapp pro Prject Life® Becky Higgins.


Tentokrát jsem použila tyto produkty:
Plastové kapsy Photo Pocket Pages A




Titulka se skládá  ze dvou Project Life kartiček – papírové a acetátové (průhledné) ve velikosti 4x6 inch ze sady Oh What Fun GoldGlittered Value Kit. Jediné co jsem doplnila je datum pomocí roller razítka.

 

Tyto tři kartičky jsou tematicky propojené – horní kartička je ze sady Oh What Fun Gold Glittered Value Kit doplněná fotografií a razítkem čísla (Outline Letters Clear Stamps), které označuje den mého December Daily®.
Dvě spodní kartičky jsou linkované, oříznuté na 2x 3x4 inch (Lined Project Life 4"x6"). Na levou jsem nalepila fotografii a pravou jsem doplnila washi páskou (Oh What Fun Gold/ Silver Foiled WashiBooklet) a dřevěným výsekem, který je součástí Oh What Fun Gold Glittered ValueKit.

 

Šestý den je opět na linkované kartičce (Lined ProjectLife 4"x6") na kterou jsem nalepila velký banner s předtištěným textem ze sady Oh What Fun Glittered tags. Doplnila jsem jen červenou mašličku, razítko čísla (Outline Letters Clear Stamps) a fotografii.

Krásný poslední předvánoční týden,

Charlotta



1 komentář:

  1. Parádní :-) ...a koukám koukám, že sis vystvila fotku stromku na flore :-D

    OdpovědětVymazat