pátek 18. prosince 2015

adventní miniradost potřetí ...

Po týdnu jsem tu opět s další várkou stránek z našeho adventního minialba. Utíká to rychle, viďte. Už za týden se dočkáme těch krásných svátečních dní a my už jsme víc a víc natěšeni. Pečeme, tvoříme, balíme dárky a zdobíme náš domov. A dopřáváme si i trochu toho zamyšlení a zastavení se, protože kdy jindy je k tomu nejvhodnější čas než před Vánoci a koncem starého roku ... Toto minialbum je báječnou sebereflexí právě pro mě. Pojďme se tedy na něj podívat.


Jak jsem si na začátku album připravila, používám na stránky pouze bílý scrapbookový papír, craft papír, vellum či průhlednou fólii. Mám radost, že některé ozdobené stránky se mi nakonec velmi dobře hodí, ale těch bílých budu muset na konci asi přidat víc. Co se zdobení týče, jsem trochu limitována výběrem bílo-zlaté kombinace, ale zase nemusím řešit nějaké sladění stránek ... s tou zlatou to prostě ve většině případů ladí vždycky. Nejvíce používám čísla ze sady Oh What Fun od Heidi Swapp, výseky z loňské Candy Lane od Teresy Collins či visačky Tinsel and Company od Teresy Collins. A spíš nezdobím. Jednak je to takové rychloalbum a jednak se moje lenost hledat tu a tam nějakou ozdobu krásně schová pod honosným označením Clean and Simple. 

Budu se opakovat, ale kroužková vazba je pro takovýto typ alba ideální volbou. Líbí se mi, že mohu dle libosti přidávat či ubírat a také střídat různé velikosti kartiček. Zde jsem například vedle klasické stránky 6x5 použila kartičku ze sady Gold od Teresy Collins a vyrobila velikou visačku, zpevnila dírku zlatým kroužkem od Heidi Swapp a doplnila stužkou. 




Psací stroj mě baví hodně. I přesto, že beru ruční písmo jako osobnější, mám teď období psacího stroje. Dává stránkám takový lehce retro nádech a hlavně, je to super čitelné (pokud se zrovna nepřeklepnu). Velkou nevýhodou je špinění. Nevím, jestli vám to psací stroj dělá také, ale ten můj písmo lehce na druhou stranu propíše, takže z druhé strany je kartička nepoužitelná a musím třeba slepovat dvě k sobě. Taky jsem se už naučila nejprve udělat dírky a vyznačit, kam přijde fotka (ha!). S fotkou či v horším případě s ozdobou papír do stroje už nedostanete (ani silou vůle) ..




Tak tohle zlatě puntíkaté vellum mě baví nejvíc. Nedokážu si bez něj představit žádné minialbum (asi budu muset rychle doplnit zásoby). Nápis "moments" je z nevánoční sady Everyday od Becky Higgins.




Kraftové papíry jinak lehce sterilní album neuvěřitelně oživí. Snažím se v každém týdnu aspoň jeden použít.




Stránku vlevo jsem chtěla ozdobit šitím, ale čas mě dotlačil k rychlejšímu řešení. Fotka je tedy podlepená vellum a doplněná číslem dne. Hotovo.




Vyhrála jsem si aspoň s visačkou. Znáte perličkovou firmu z Poniklé v Krkonoších Rautis? Vyrábí tyto nádherné korálkové ozoby, které měla na stromečku vždycky moje babička. Je v nich kus tradice a pořádný kus umění. Dokonce prodávájí i tzv. hobby sety a můžete si ozdobu dle jednoduchého návodu doma vyrobit. A věřte, že ji s nadšením zvládla i naše čtyřletá dcera. 




Zadní strana visačky patří báječnému vánočnímu setkání Scrapylife. Vyvolala jsem si však větší fotku, a tak na svoje nalepení teprve čeká. Týden opět končí adventní nedělí a další zapálenou svíčkou. Vellum je z obou stran polepené třpytivou hvězdou, kterou jsem vystřihla s kartičky Gold od Teresy Collins.




Jelikož se spolu "uvidíme" až na Boží Hod, přeji vám co nejpohodovější závěr adventu a kouzelný Štědrý den. A nezapomeňte všechno řádně fotit, ať si díky našim albumům můžeme ty krásné okamžiky kdykoliv připomenout.


5 komentářů: