pátek 28. prosince 2018

Project Life December Daily® 2018 - TN 4.týden

Uffff! Sice mi to dnes trochu trvalo, ale moje December Daily® 2018 - TN album je hotové! :-D 

Jeho PŘÍPRAVY materiáluPŘÍPRAVY TN1.TÝDEN2. TÝDEN a 3. TÝDEN můžete vidět v prolinku. 


DEN 21 a 22

Do gumičky podél hřbetu jsem vložila další plastovou kapsu o velikosti 6x8 inch (proužek s dírkama na zachycení v klasické PL albu jsem odřízla a použila ji hned na dva dny. 

Jedna část (21) je věnovaná dalším pravidelným setkáním a druhá také pravidelná činnost, návštěva hřbitova (22).   

Rozměr fotky pro tisk v Picmonkey jsem si nastavila na 1250x2400 px s bílým rámečkem (20) a pak tiskla na foto papír o velikosti A5. Přidala jsem nadpis "MY" pomocí  samolepící ABC (Indigo Hills 2) a fixem dvojitou linku, abych text opticky oddělila. Na tvmavý podklad používám bílý Centropen a na světlý, černý Faber-Castell Multimark.


Papíry do kapes jsem vyřízla ze sady papírů 6x8 inch.


Dvacátýdruhý den jsem opět doplnila o velkou fotografii, o číslo dne z 12x12 inch oboustranné čtvrtky s potiskem, který jsem nalepila na kartičku ze sady papírových 40 ks výřezů. Spodní kartička je opět výřez ze sady papírů 6x8 inch. Slovo "LOVE" jsem nalepila pomocí samolepící ABC (Mix No.2 Orange).


DEN 23

Poslední adventní neděle tento rok připadla na 23., den před štědrým dnem. To se u nás vždy scházíme a vaříme, prostíráme a připravujeme vše důležité na den "D" a tak jsem vytiskla dvě velké fotografie, zachycující tyto akce. Dvojitou linkou jsem oddělila prostor na text a nadpis "ADVENT" pomocí samolepící ABC (Mix No.2 Orange). 


DEN 24

Vzhledem k větší rodině, slavíme Vánoce hned třikrát během dvou dnů...

Každé z Vánoc mají svou titulní fotografii přes dvě strany (v Picmonkey jsem si nastavila velikost na 2500x2400 px s bílým rámečkem (20) a pak tiskla na foto papír o velikosti A4. Další prvek, který se opakuje jsou Sn@p Photo Flips o velikosti 3x4 inch. Potřebovala jsem někam vložit to množství důležitých fotek. Nad kapsami jsem udělala dvojitou linku, přidala datum, čas a místo. 

24.12.2018 7:00



Další "waterfall" (vodopád) v mém DD Traveler's Notebook - TN (Echo Park), je z papírových výřezů (sada papírových 40 ks výřezů).
Nalepila jsem je na podklad z papíru sady Merry Days  (sada papírů 6x8 inch) a tahací mechanizmus jsem vytvořila z vellum papíru (Baxter Gold Rose). Všechny zlaté ozdoby jsou  ze sady  zlatých samolepek.   













24.12.2018 17:00



 

25.12.2018 12:00


  
Poslední stránka oslavy Vánoc je opět z vellumu. Skalpelem jsem částečně vyřízla některé sněhové koule a připevnila zlatou bavlnku. Vellum jsem pak nalepila na papír sady Merry Days  (sada papírů 6x8 inch). Jinak bych chtěla ještě zmínit, jak skoro vůbec není vidět lepenka pod velumem (je nanesena kolem dokola).
Ikdyž jsem neplánovala album jakkoliv ukončovat, níže nalepená fotka mě přesvědčila o opaku. Po cestě ze školy jsme s mým synem šli kolem vzpomínky na úmrtí Václava Havla, kde jsem tuto fotku vyfotila. Je v ní pro mě shrnuto tolik myšlenek, vzpomínek, nadějí, lásky a budoucnosti a tak si tu nakonec našla svoje místo.


A to je ode mne tento rok vše. Chci vám všem a vašim blízkým ještě popřát vše nej do nového roku 2019 a děkuji nejen za ten rok stávající. 

Na počtenou za pár dní v novém roce,

Charlotta




7 komentářů:

  1. Lotko nadhera.....pamatuju si, jak jsi kdysi na scrapylife klubu říkala něco v tom smyslu, že si se stránkami moc nehrajes, že používáš už předvytvořené ozdoby a podobně a pritom když vidím tvé travellers a December daily, tak to je úplná poezie vychytávek a hraní si s papírem..... Pro mě spoustu skvělé inspirace.....díky kaja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kaji, děkuju moc. Já si právě hraju jen tady u těch projektů. Klasický PL album mám ala rychlovka :-)

      Vymazat
  2. Je to moc krásné, skvělá inspirace :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Jani, určitě ho vezmu na lednový PL klub a na tebe se mooooc těším :-*

      Vymazat
  4. Máš to parádní ❤️. Tolik vychytávek a použití velkých fotek je dokonalé 😍. Snad mi to v lednu vyjde a budu se moct pokochat 😊.

    OdpovědětVymazat