pátek 7. prosince 2018

Project Life December Daily® 2018 - TN 1.týden


První prosincový týden je za námi a já už ho mám ve svém TN DD® 2018 zpracovaný. Jsem si jistá, že mnohé z vás si umí představit moji radost :-). Určitě by to tak nebylo, kdybych si dopředu nepřipravila několik stránek, jak jsem vám představila v předešlém příspěvku


Nebyla bych to ani já, kdybych neměla "opakováni" nějakého elementu. Přirozeně vyplynulo, že tentokrát to budou fotky přes celou stránku  TN. Rozměr fotky pro tisk v Picmonkey jsem si nastavila na 1250x2400 px s bílým rámečkem (20) a pak tiskla na foto papír o velikosti A5. 



Prosincový kalendář (z Word dokumentu) jsem  při přípravách natiskla na jeden z papírů 6x8 inch (sada papírů 6x8 inch) a následně ořízla na požadovanou velikost. Minulý rok jsem předpřipravený kalendář nijak nevyplňovala. Tento rok jsem si dala jasný plán, vyplnit ho. A tak se stalo. Stále mi to, ale připadalo málo a tak jsem nalepila výstřižky z papíru (sada papírů 6x8 inch) a  ústřižek papírového výřezu (sada papírových 40 ks výřezů). 

Fotka - kamarád na FB přidal krásný vánoční pohled na Staroměstské náměstí. Hned jak jsem ho viděla, věděla jsem, že bude součástí mého TN DD® 2018. Ještě než jsem fotku nalepila, přidala jsem zlatou bavlnku, kterou jsem již několikrát použila při přípravách. 

Na nadpis "VÁNOCE a DAY BY DAY" jsem použila samolepící ABC (Indigo Hills 2).   


DEN 1

Další fotka přes přes celou stránku TN, tentokrát jsem ji doplnila o nadopis "SNÍH" samolepící ABC (Indigo Hills 2) a text  psaný rukou. Dvojitou linkou jsem text opticky oddělila. Na dalších fotografiích můžete vidět, že jsem si tento element evidentně oblíbila a bude se v mém TN DD® 2018 opakovat. 

Do vložené plastové kapsy velikosti 6x8 inch, přichycené gumičkou, jsem vložila odřezky 2x2 inch (sada papírů 6x8 inch), papírové výřezy (sada papírových 40 ks výřezů), výstřižek z  12x12 inch vellumu s potiskem, na který jsem připevnila zlatou bavlnku a nalepila  zlaté samolepky. Do zbylých třech kapsiček jsem vložila černo/bílé fotografie naší mini rodiny. 


DEN 2

První adventní neděle a tak jsem vpravo nalepila fotku našeho adventního svícnu. Namísto zapálené svíčky každoročně připevňuji hvězdy, otevřeného ohně v bytě se prostě bojím.

Z předchozího dne zbylo osm plastových kapes o velikosti 2x2 inch. Některé jsem nechala být, do jiných jsem vložila kartičky na text s nadpisem "ADVENT" samolepící ABC (Indigo Hills 2). Na označení dne (číslo 2) jsem použila výstřižek kartičky z 12x12 inch oboustranné čtvrtky s potiskem.



DEN 3

Není potřeba na každou stránku vymýšlet nějaké vychytávky. Mě třeba v tomto dni stačila velká fotografie s textem a nadpisem "VÝZDOBA" samolepící ABC (Indigo Hills 2). Na druhou stranu jsem přidala menší, které zachycují jednotlivá místa výzdoby naší domácnosti. Linky jsou připravené na text, který bude o tom, jak a proč jsem jednotlivá místa zdobila, atd. 

DEN 4

Velká fotografie školních dveří bez jakéhokoliv zdobení. Školní vánoční trhy jsou oblíbenou akcí mého syna a tak nesmí v TN DD® 2018.    Na označení dne číslem 4 jsem tentokrát využila ceduli s označením třídy 4.A, s tím, že jsem "4" zvýraznila samolepící ABC (Indigo Hills 2). Za fotku jsem vytvořila visačky z papírových výřezů, které jsou součástí sady papírových 40 ks výřezů a bude na nich i text. Pro lepší vytahování jsem připevnila bavlnky pomoc sešívačky.


DEN 5

Mikuláš a můj vlastnoručně vyšitý nápis "CELEBRATE being a KID" jsem doplnila velkou fotkou ze setkání s ním. 

Jak na vyšití nápisu "CELEBRATE": na kanavu jsem si pomocí razítka (Kids are Cool by Ali Edwards) natiskla nadpis a ten pak vyšila ombre bavlnkou. Slovo "being a" jsem nechala jen natištěné inkoustem a doplnila slovo "KID" pomocí  samolepící ABC (Indigo Hills 2)

Kanavu jsem k papíru přišila sešívačkou, z druhé strany jsem nalepila fotografii, aby sponky nebyly vidět. K tomu jsem nalepila  zlaté samolepky. Původně jsem pod vyšitím měla nalepený odřezek papíru (sada papírů 6x8 inch), ale nakonec jsem ho vyměnila za výstřižek kartičky s číslem "5" z 12x12 inch oboustranné čtvrtky s potiskem

Pro lepší zvedání kanavy jsem nalepila plastový štítek a nalepila fotografii syna, který našel nadílku od Mikuláše na balkoně. Na linkách bude samozřejmě text k tématu. 




DEN 6


Šestý den se u nás neudálo nic speciálního a tak jsem využila fotografií z konce listopadu, kdy píšeme dopisy Ježíškovi. Vůbec mi nevadí, že den přesně neodpovídá, za několik let stejně nikdo nebude vědět, kdy a kde se co událo. Důležité pro mě je, že to má vánoční tématiku a zachycuje to náš každoroční rtuál. 

Fotky vždy fotím na výšku i na šířku, a tak pak nemám problém s jejich přizpůsobením. Doplnila jsem nadopis "DOPIS" samolepící ABC (Indigo Hills 2) a text  psaný rukou s dvojitou linkou. Na druhou stranu jsem použila fotku s rukama a dopisy, kterou vymyslel můj muž. A pak, že nemyslí na mého koníčka :-D. Podlepila jsem ji papírem ze sady papírů 6x8 inch, vytvořila kapsu a vložila fotky textu našich dopisů. Označení dne "6" je opět pomocí kartičky z 12x12 inch oboustranné čtvrtky s potiskem


Poslední fotografie není z mého TN DD® 2018, ale přímo z jeho tvoření. Je to spoušť, kterou tento rok nemíním uklízet, dokud vše nedodělám. Pro mě hodně nezvyklý jev! :-D

Na zemi, mimo záběr fotogarfie je ještě pár maličkostí, které si sem tam odložím a pak zase použiju. Kafe a můj vánoční Starbucks hrnek je nezbytnou součástí. Uvidím, jestli tuto fotku do TN použiju, mohla bych. 


Moc vám děkuji za pozornost a přeji krásný druhý ADVENT. 






Charlotta



1 komentář:

  1. Lotko mooooc hezke! A Vy uz takhle brzo zdobite stromecek? Neopada do Vanoc? Dekuju za inspiraci a tesim se na dalsi dil :-)

    OdpovědětVymazat