pondělí 30. listopadu 2015

Project Life December Daily® 2015 - přípravy

První adventní neděli máme úspěšně za sebou a Vánoce se nezadržitelně blíží. Stejně tak jako předchozí roky budu tento krásný, slavnostní čas zpracovávat do svého ročního PL alba. Tak jak se u nás připravují a dekorují Vánoce, stejná příprava probíhá i na můj December Daily®.  








Již předminulý rok jsem vám přinesla příspěvek Co je DecemberDaily® a Project life December Daily® – náměty a inspirace.

Na tento rok jsem se rozhodla, že na svůj December Daily® použiji kolekci Oh What Fun od Heidi Swapp pro Project Life® Becky Higgins. Vzhledem k tomu, že jsem taková „konzerva“ (rozuměj poměrně konzervativní člověk) zeleno/červená barevnost mi naprosto vyhovuje. Ano, je tam i pár kartiček a doplňků, které jsou takové modernější, ale i s těma se nějak poperu. December Daily® je vždycky výzva a já nikdy dopředu nevím, co mi z toho všeho vznikne.


Mé přípravy na December Daily® spočívaly v tom, že jsem si do plastové krabice připravila vše, co bych mohla během prosince použít. Většinou již nic dalšího nepřidávám.   

Na titulní fotografii můžete vidět:
Oh What Fun Winter Gold Foil Transparent Die-Cut Shapes, které se dají k projektu připevňovat pomocí Fuse Tool
Zlatá a stříbrná fixa (0,8) vhodná k použití i na fotografie (z papírnictví)
Vánoční razítka ze staré kolekce Ali Edwards (Technique Tuesday) - ikdyž už se tato razítka nevyrábí, v e-shopu www.scrapylife.cz máme jiná od Ali Edwards, která se na December Daily® skvěle hodí
Plastová kapsa určená pro použití spolu s Fuse Tool





Každý můj December Daily® má titulní stranu a vzhledem k tomu, žeji dávám do alba o velikosti 12x12 inch je i takto velká. Předchozí roky jsem svou titulku rozřezávala do příslušných PL kapes, ale tentokrát se chystám, že stránku nechám vcelku. Do volného prostoru uprostřed jen vložím buď jednu velkou, nebo více menších fotografií. To ještě nevím, ale nebojte, v jednom z příštích příspěvcích ji uvidíte.

Titulka vznikla tak, že jsem na velkou 12 inch čtvrtku (ze starých zásob) nalepila menší bílou a následně ji ozdobila. Nadpis „Merry Christmas“ je ze samolepek Oh What Fun Clear StickerBooklet; zlatý jelen je vystřižený z acetátové kartičky, která je součástí Oh What Fun Gold Glittered Value Kit stejně tak jako kartička pod papírovou krajkou v pravém spodním rohu. Banner je ze sady Oh What Fun Glitteredtags; samolepka „Love“ opět z Oh What Fun Clear StickerBooklet. Dřevěný stromeček je součástí Oh What Fun Gold Glittered Value Kit. Nalepené hvězdičky jsou ze starých zásob sequins.

Plastové kapsy 12"x12" budu používat podle toho co se mi bude hodit, ale asi stejně skončím u klasického Photo Pocket Pages A.


Charlotta


3 komentáře:

  1. Dokonalééé ...Lotko a naprosto souhlasím, také dělám do alba a také budu mít titulku :-D. Moc se těším na Tvé Vánoční :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To bude nádhera, Charlott :-) Já jsem zrovna včera "vymyslela", že si prostě prosinec budu dělat do velkého alba, jen na způsob DD a koukám, že to není zase něco až tak "nového" :-) Už se moc těším na výsledek jako Tvůj tak můj :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak přeci jen jsi šla do "hutné" sady :) v tvém podání to bude určitě parádní!

    OdpovědětVymazat