pondělí 9. listopadu 2015

Project Life Week 34/2015

34. týden mého Project Life alba je vytvořen z různýchkartiček Studio Calico a stejně jako v předešlém týdnu jsem použila přístroj s tavící násadkou na připevnění přídavných kapes Photo Sleeve Fuse Tool.





Jako základ vlevo jsem použila plastovou kapsu typu „K“ (Becky Higgins) a vpravo je plastová kapsa typu „A“ (Becky Higgins). 


Kapsy připevněné pomocí Fuse Tool jsou tři na pravé straně ve velikosti 4x6 inch.




Předem natištěná titulní kartička (Studio Calico) je o velikosti 4x4 inch na kterou jsem pomocí samolepek (Amy tan - Rise & ShineTransparent Alpha Sticker) nalepila označení týdne; roller razítkem doplnila datumy (natištěné omylem obráceně) a nakonec jsem přidala dva na sobě nalepené, stříbrné bannery (etikety).





Bannery se stříbrným potiskem jsem použila po obou stranách jako pojící prvek, stejně tak jako různě tvarované vellumové(transparentní) ozdoby. Ty jsem přichytila pomocí mini sešívačky.

Do otvíracích kapes připevněných pomocí Fuse Tool jsem opět schovala journaling (texty) k jednotlivým fotopgrafiím. Jako základ jsem použila linkované kartičky o velikosti 4x6 inch (Lined Project Life4"x6" Cards), které jsem dozdobila washi páskou s označením dnů v týdnu. Z původní kartičky o velikosti 3x4 inch „D is for _______“ jsem uřízla menší čtverec a doplnila samolepky (Amy tan - Rise & ShineTransparent Alpha Sticker) slov „DAY“ a „DINNER“.


Do této otvíracích kapesy připevněné pomocí Fuse Tool jsem jsem mimo washi pásky s označením dnů v týdnu přidala ještě jednu narozeninovou a opět doplnila samolepky (Amy tan - Rise & ShineTransparent Alpha Sticker) slova „B-DAY“.

Přeji krásný týden,

Charlotta


4 komentáře:

  1. Super je to. Už jsem manžela informovala, že to existuje, ptal se, jestli naznačuji, že to chci, ujistila jsem ho, že ne, ale naznačovat budu dál ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Super je to. Už jsem manžela informovala, že to existuje, ptal se, jestli naznačuji, že to chci, ujistila jsem ho, že ne, ale naznačovat budu dál ☺

    OdpovědětVymazat
  3. fotit jidlo, super, ale fotit pripravy na jidlo, to uz je jiny level! smekam! a ty barevne prvky na strance vypadaji paradne, Lotko! :)

    OdpovědětVymazat