pátek 6. listopadu 2015

den za dnem 2015 ... jak jsme se jeli zchladit

Pomalu, ale jistě se prokousávám létem. A jelikož už mě to tolik netěší, rozhodla jsem se, že budu dělat aktuální týdny a k tomu sem tam dokončím, co jsme v létě "začali". Dnes mám pro vás jeden z horkých, ale opravdu horkých prázdninových týdnů. Jak moc jsme se na teplo po návratu z UK těšili a jak moc nám to brzy začalo vadit. V podstatě hned druhý den jsme vzali zavděk krásnými jeskynními 11 stupni ...


Letní týdny si dle mého názoru zaslouží dvě stránky. Fotek je hodně, navíc díky báječnému světlu se vydaří, i kdybyste sami nechtěli. Tentokrát jsem k ruce vzala klasický desing A a design C a moji úplně nejvíc oblíbenou kolekci Inspire od Becky Higgins.


Z fotky jsem udělala titulní kartičku přidáním pěnové abecedy od Amy Tangerine.


Opět jsem stříhala nápisy a šila, přijde mi, že šití této sadě vyloženě sluší ...


Zde malá záludná otázka. Uhádnete, jakou funkci má zastávat přístroj na kartičce vlevo?


Vyplňující kartičku (tzv. filling card) jsem nemohla nepoužít. Je prostě nádherná! Doplnila jsem pouze pár stehů, nic víc už nepotřebovala.


Mám-li na jeden týden k dispozici dvě strany, hned se ráda rozšoupnu a dopřeji si i luxus velké kartičky bez journalingu či fotky. Abych ale úplně nehřešila, natiskla jsem alespoň datumy ohraničující 33. týden.


Tato dvoustrana je také výjimečná množstvím použitých vstupenek. Většinou mi na ně nezbývá místo nebo mi barevně neladí, ale zde našly své uplatnění hned tři kousky!


Druhá strana týdne mapuje další výlety. Jeden na opravdu podařené koupaliště v Kralupech a druhý do neméně podařeného muzea městské hromadné dopravy.


Vstupenku jsem jako visačku opatřila provázkem ..


.. a opět jsem si řádně zastříhala. Díky zvolenému bílému podkladu působí nápis jako součást kartičky.


Třetí vstupence jsem ostřihla výrazné červené lemování a připsala pár slov.


Podlouhé fotky, které mi obvykle vzniknou z koláží, mám moc ráda a jsou vždy zajímavým prvkem na celé stránce. Rozstříhané zbytky pak najdou své uplatnění v diáři.


A jak jste se s letními měsíci vypořádali vy? Není to krása lepit v chladnu ty hřejivé letní dny? Přeji vám krásný zbytek tohoto krásného slunečného týdne a snad se i víkend vydaří.


4 komentáře:

  1. Juuuu :-) to jsou paradni stranky. Ja s touto kolekci neumim pracovat. A k te fotce, neni to vetrak, ktery rozfoukava ledovy vzduch, kdy led je v tom kbeliku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, Alenko!!! heeej, je to von! a teda, eh, nefunguje :( spíš mě z toho foukání a hučení bolela hlava ... :)

      Vymazat
  2. Nádhera. Inspire kolekci jsem nedávno doplnila i o chipboardy a vyšívané kartičky, je vážně skvělá a super ladí i s jinak černobílými stránkami. Máš to nádherné a čiší z toho léto. Vaše vychytávka s větrákem pobavila.
    Žanet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, Žanet! doplnila jsi velmi dobře, ty vyšívané kartičky jsou krásné! ha, větrák mi pil krev, ale tak musela jsem to pochválit, když už manžel strávil výrobou několik hodin :)) a do PL taky musel :)

      Vymazat