pondělí 16. listopadu 2015

Project Life Week 36/2015



Dnes vám představím 36. týden mého Project Life alba, který je vytvořen z mixu kartiček Studio Calico. 








Jako základ obou stran jsou plastové kapsy typu „A“ (BeckyHiggins). A v levém spodním rohu je přitavená další kapsa pomocí  Photo Sleeve Fuse Tool o velikosti 4x6 inch.


Tentokrát jsem zvolila žluto/ sv. modrou barevnou kombinaci doplněnou o žluté a černé nápisy. Nápisy jsou předtištěné, narazítkované nebo jako pěnové samolepky ze sady Rise & Shine (Amy Tan). 



Předem natištěná titulní kartička (Studio Calico) velikosti 4x6 inch je doplněna o označení týdne pomocí žlutých samolepek a enamel ozdobu. 




Už dlouho jsem si chtěla zkusit použít látkové ombre visačky Happy Things (Pinkfresh Studio) a teď už na ně konečně přišla řada.V tomto případě jsem použila modrou a žlutou visačku, které jsem nalepila na kartičky a doplnila je pěnovými samolepkami ze sady Rise & Shine (AmyTan).
 


Otvírací kapsa je vytvořena pomocí Fuse Tool, do které jsem vložila koláž fotografií. Kartička s textem jsou vlastně dvě předem natištěné kartičky nalepené na sobě.


„IT´S OFFICIAL“ kartička mi skvěle nahrála na zdokumentování prvního dne školy. Žlutými samolepkami jsem doplnila datum a žlutou enamel hvězdičkou jsem jakoby zaškrtla příslušné políčko.

Krásný týden,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat