středa 11. listopadu 2015

Jak se z Julči stala ofiko slečna...aneb náš 38.týden/2015

Krásné středeční odpoledne :-). Holky konečně usnuly a tak jsem měla nějaký ten čas na dokončení článků pro Vás. Statečně se peru s letními týdny a jednu dvoustranu tu mám i dnes. Zase jsem se neubránila a vytáhla jsem velké čtvercové kapsy a fotkám jsem přiřadila kartičky z kolekce Everyday. A kdo by si myslel, že takový týden bude černo-bílý, protože taková se kolekce pozdává, bude na omylu. Mile mě překvapila meruňkovo-modrá kombinace barev.Tak hurá na to.



První strana ve velkých plastových kapsách byla volbou jasnou! Opět se mi sešly fotky, které bych nejraději udělala rovnou v třicítkovém formátu :-). Poslední dobou těm velkým fotkám prostě propadám. Takže jsem nechala vytisknout čtverce o velikosti 15*15cm. Opět mě mile překvapilo, že za takovou fotku dám jen 10kč a přitom je to toooolik parády.


Zdobení je tentokrát trochu divočina :-). Na první velkou fotografii jsem nalepila nápis "Life is good", který mi pořád zbýval v balíčku samolepek Citrus Bliss Puffy Stickers.


Julinka je tvor živý, velice akční a roste přímo mílovými skoky. Navíc se z ní stala ofiko slečna, protože jsme tou dobou byly nastřelit náušnice, takže to chtělo i nějaký ten záznam do alba. Rostříhala jsem kartičku s nápisem "everyday" a z něj si udělala šipku, kterou jsem ke kartičce přilepila. Podkladový papír byste našli v Everyday Paper Pad 6"x6" 36 pkg, bílý kartonový výsek pak v Everyday Project Life Chipboard Stickers.


A mimochodem sláváááá, konečně se na mě dostala řada. Konečně dorazila razítková abeceda Clark's ABCs Clear Stamps. Pozor, v současnosti je ještě poslední kus skladééém :-). Takže "strojopisné" nadpisy pocházejí právě z této abecedy.


Na druhou velkou fotografii jsem tentokrát zvěčnila tak trochu sebe :-D. Dost fórků, vypadám tam tro "účovsky", ale kartonový výsek dámy mateřského vzhledu a s foťákem v ruce se prostě nehledá snadno. Milou dámu byste našli mezi velkými výseky kolekce Open book - Open Book Accents Chipboard. K té jsem pak přidala obyčejnou komiksovou bublinu pro dopsání vlastního textu.


A je tu strana druhá. Koukám, že jedu podle vzorce "divná kapsa + klasika" :-D. Takže ano, klasický design A a opět kartičky kolekce Everyday.


Zbylo místo, takže jsem si mohla udělat i kartičku úvodní. To je tak trochu cirkusový výsledek, protože jsem doma sebrala veškeré zbytky a řekla si, že i ty musí pryč. Pár se jich tedy chytilo i na tuto kartičku. Kartonové výseky ("H hallo" a "note to self šipka")jsou Everyday Project Life Chipboard Stickers, název týdne Clark's ABCs Clear Stamps, kytky v rozích jsou mé oblíbené propisoty Party Rub-Ons no a enamelky? Těch já mám takovou zásobu, že už ani nevím, které to vlastně jsou :-D. 



S holkama je doma vážně psina a ani trochu se nenudíme. Tentokrát se Nelice podařilo vyštrachat arch se smolepkami a jelikož jsme "brýlovití rodičové", zalíbily se jí právě ony brýle. Zábava to byla na celý den. Lepila je na hlavu nám všem, včetně sebe. 


V rámci zbavování se ozdob se mi sem krásně hodil dřevěný knoflík Poolside Layered Embellishments, který trochu působí jako hřebíček. Je to poslední závan z mé Poolside sbírky :-).


Julinčiny příkrmy samozřejmě nesmí chybět. V tomto týdnu jsme frčely na brokolici, takže tady je. Kartonovým výsekem Everyday Project Life Chipboard Stickers jsem označila den v týdnu, kdy se hlavní chod podával a enamelka jako třešnička na brokolicovém dortíku :-).


Kdo by neznal potraviny Albert. Od té doby, co mám děti, začínám mít Alberta raději a raději. Akce pro děti mají opravdu bezvadné a i tentokrát jsme posbírali co se dalo. Náš první úlovek byla knížka Káťa a Škubánek, kterou Nelinka vzala po svém a neřekla jí jinak než "Káťa a Kubánec", V době uprchlické krize tím bavila nejednoho kolemjdoucího.


A hurá dál. Mějte se krásně a já jdu dělat další týden, protože hodlám v lednu začít rok 2016 a ne podzim 2015 :-).
Ahoj za týden.
Míša



1 komentář:

  1. Juuu jeeee....jaká divočina, vždyť je to dokonale sladěné..:-) Koukám, že s holkami to musí být doma občas pořádná psina. :-) Ale nejvíc se mi líbí ty popisky na fotkách s pletením copánku, to se holky nasmějou až si to budou moc jednou přečíst.

    OdpovědětVymazat