středa 4. listopadu 2015

Poslední fotka - Project Life

Neskutečné! V poslední době nás potkávala samá choroba. Když už se z ní vylízala Nela, skočilo to na Julinku a v závěru i na mě. Co to znamená? Nestíhám! Nejen lepení, ale ani fotky. Doma už jsem měla své úplně poslední fotky a to se stává málokdy. Většinou mám fotek hromadu a nestíhám lepit, dnes je to naopak. Lepila bych, ale není z čeho. I to je důvod, proč tu je ode mě dnes pouze jedna strana, protože víc fotek nebylo :-D. Ale nebojte, příště bude. Protože jestli nebudou fotky, nebude ani článek a to nemůžu dopustit. A tady je! Náš krásný letní den "v lese".

 Kdo nezná Krčský les, můžeme jen a jen doporučit. Opět trocha zeleně a "divočiny" uprostřed Prahy. Plastové kapsy Design A opět nezklamaly, pracuje se s nimi asi nejrychleji. 


K ruce jsem tentokrát vzala dva druhy samolepicí abecedy. První z nich jsou krásná písmenka Daily Flash Alpha, která jsou taktéž bez diakritiky, ale to napraví černá gelovka.


Druhou oblíbenou abecedou jsou pak růžové nadpisy na stránce, aby stránka nebyla až tak jednolitá. Z koláže jsem vystřihla jednu fotografii tak, aby zbylo nějaké to místo i na poznámky, udělala jsem si tak prostor i pro naše zážitky.


Malé kartičky jsem použila dvoje, oboje hodně neutrální. První jsou Midnight Core Kit, které jsem využila pro journaling, tedy vlastní text. Druhými jsou pak bílé podkladové kartičky, kterými jsem podlepila fotografie.


Stránka není nikterak vymazlená, ale zdobit nebylo třeba. Nerada bych, aby pak na stránce dominovaly ozdoby nad fotkami, protože takhle ze stránky krásně září teplo, léto a vůbec ten krásný den, který jsme zase strávili všichni společně. 

Děkuji za přečtení a za týden zase ahoj :-).
Míša



Žádné komentáře:

Okomentovat