pondělí 23. listopadu 2015

Project Life Week 38/2015

38. týden mého Project Life alba je vytvořen opět z různých kartiček Studio Calico a dvě ze sady Midnight Core Kit (Becky Higgins). Stejně jako v mnoha předešlých týdnech jsem použila přístroj s tavící násadkou na připevnění přídavných kapes Photo Sleeve Fuse Tool.
Jak jsem se dřív vešla do kapes, aniž bych je nějak rozšiřovala? Asi již mám podvědomě zafixováno, že se mohu s fotkami rozšoupnout a tak to tam sázím. A pak z toho jsou tři přidané kapsy v jednom týdnu.




Fotky mám tento týden poměrně hodně barevné a tak jsem se to pomocí převážně bílých kartiček snažila odlehčit. Na bílé kartičky jsem, ale přeci jen nějaké barevné ozdoby dala.

Jako základ jsem použila plastové kapsy typu „A“ (Becky Higgins).

Kapsy připevněné pomocí Fuse Tool jsou tři – dvě na levé straně a jedna na pravé straně, všechny o velikosti 4x6 inch.




Titulní kartička s předem natištěným slovem „here“ je doplněna o označení týdne pomocí samolepek (Happy Things Mini AlphabetStickers od Pinkfresh Studio), chipboard (kartonové) hvězdičky a washi pásku „HAPPY“.



Do této otvírací kapsy připevněné pomocí Fuse Tool jsem opět vložila titulní kartičku z krásné akce, která se konala na pražském nábřeží, kde byla přehlídka tramvají. A tak bylo opravdu hodně fotek – další vložené fotografie jsou koláže. A text k tomuto je na níže položené kartičce „ITINERARY“.


Jediná hodně barevná kartička (Studio Calico) tohoto týdne je vlastně taková náhoda – jak barevností, tak designem hvězdiček. K tomuto musím napsat, že já osobně se nikdy nezbavuji kartiček ani jiného materílu, který se mi na první pohled prostě nelíbí, nebo si myslím, že je nikdy na nic neupotřebím. O této kartičce jsem si to zprvu také myslela. A hle, padne sem jak ulitá J Jen jsem ji doplnila chipboard (kartonové) hvězdičkami a foku vpravo washi páskou „BOOM“.



Druhá otvírací kapsa připevněná pomocí Fuse Tool je využita pro journaling na kartičce ze sady Midnight Core Kit (Becky Higgins), kterou jsem doplnila pomocí samolepek „school“ (Happy Things Mini AlphabetStickers od Pinkfresh Studio)

Vrchní fotografie je doplněna jen o washi pásku „WHOOPS“.


Při jedné z pražských procházek jsem nemohla nezaznamenat můj velmi oblíbený pohled a jako bonus k tomu dva osudové muže mého života. Fotografii jsem doplnila o výřez z jedné PL kartičky doplněný o chipboard (kartonovou) hvězdičku.

 
 

Poslední otvírací kapsa…

Přeji krásný týden,

Charlotta



2 komentáře:

  1. Asi dotaz začátečníka, ale prosím jak na kolážovou fotku a její tick tak aby velikostně deděl?

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den Ani, tato koláž je dělaná v online programu http://www.picmonkey.com/ (ZDARMA na internetu), kde jsem si vybrala jakoukoliv koláž a do rozměru jsem pak napsala 1795x1205 což odpovídá 4x6 inch. Snad jsem Vám pomohla :-) Ch.

    OdpovědětVymazat