pátek 20. listopadu 2015

Diářová story popáté ...

Ano, již popáté vám ukazuji své hrátky s diářem od Heidi Swapp. Nemohu uvěřit, jak se diářová horečka neuvěřitelnou rychlostí dostala přes oceán až k nám. A je to báječné, neboť mě samotnou "práce" na diáři pořád baví (a jak lze na fotografii vidět, tak nejen mě). Je těžké přicházet stále s něčím novým a inspirativním, neboť krása diáře by měla skvět především v přehledném systému a jednoduchosti. I přesto pro vás pár nových tipů mám. A také tzv. giveaway nebo-li menší předvánoční nadělování. Ale o tom až na konci příspěvku ...





Do diáře stále zakomponovávám různé vstupenky či vizitky. Kolikrát už se mi stalo, že jsem je poté z diáře přesunula do našeho PL alba, neboť na ně zbylo místo. Nově si do spodní části zapisuji různé hlášky dětí či zajímavé příhody s nimi. V tomto se musím zlepšit a být více systematičtější, jak sami vidíte, mnoho zapsaného tam nemám, a to většinou dcerka sype jednu perlu za druhou ..




Stále vesele kolážuji. Tyhle finální koláže na konci měsíce mě na celém diáři baví asi nejvíce. Konečně je místo na všechny ty fotky, které se do PL nedostaly. Navíc mě jejich příprava zabere minimum času - fotky dopředu neořezávám na čtverec, jen nahraji šest z jednoho týdne do online editoru PicMonkey.com, přetáhnu a je hotovo. Stačí pouze v rámci okénka fotku vycentrovat. Také jsem v diáři využila příhodného místa na zaznamenání veledůležitého prvního dne ve školce.




K měsíci září prostě nemám co dodat. Tato slova jej vystihují úplně přesně. Za mě nejnáročnější měsíc mého dosavadního "matkového" života. Doplnila jsem jen několik krucánků bílým popisovačem.




A dvě stěžejní zářijové fotografie. 




Na konci měsíce si jednu stránku zasloužily i Albertovy narozeniny. Použila jsem jeden papír z kolekce Wanderlust od Heidi Swapp a zlatou kartičku od Teresy Collins. Na koláže jsem tentokrát psala černým permanentním popisovačem.




 A je tu říjen. Čistý krásný design rozdělovače, vystřižený nápis Change is good a optimističtější vyhlídky. Tento rozdělovač mi byl za celý rok nejsympatičtější.




Fotkami měsíce jsem tentokrát překryla zlaté rámečky. Ne, že by se mi nelíbily, ale špatně vyvolanou fotku už nešlo oříznout. 




Občas stránky proložím fotkami nebo kartičkami a osvědčilo se mi je upevnit na průhlednou fólii. Ta není vůbec vidět a navíc je při opakovaném otáčení praktičky nezničitelná. 



Zalíbilo se mi některé týdenní události zvýraznit washi páskou na okraji stránky. Tady třeba naše týdenní prázdniny. Dokážu si představit, že jsou takto barevně rozlišené všechny stránky, diář pak musí ze strany vypadat báječně. 



A zde již začíná listopad, tam jsem víc nepokročila. Obrázek jelena je vystřižený z kartičky Open book od Maggie Holmes. Jen tak mimochodem, všimly jste si, že do obchodu Scrapylife byly naskladněny některé ozdoby, chipboardy a chipboardové rámečky (!) právě z této kolekce? Ideální na dozdobení Open book stránek.




A co dál? S napětím očekávám, jestli se k nám dostanou nové kolekce diářů od Heidi Swapp, protože když se jednou zamilujete do jejího úžasného designu, tak je to napořád. Zaskočilo mě sice, že původně avizované náplně se nekonají a že budu muset pořizovat celý nový diář, ale už jsem se i s toutou variantou smířila. Tento diář tak jako tak svážu stužkou a desky jednou třeba využiju na výrobu nějakého dovolenkového alba. 

Nyní k tomu předvánočnímu nadělování. Nemohla jsem si nevšimnout vašeho zájmu o diáře a o tyto diářové příspěvky. A protože ve světě (eh, tedy v Americe) Jennifer McGuire rozpoutala akci Share handmade kindness (viz video), chci i já třem z vás udělat radost. Stačí pod tímto příspěvkem v komentáři odpovědět na otázku: 

S jakým diářem si "hrajete" vy, případně, na který z diářů máte zálusk a co vás na diářování baví nejvíce.

Tři vylosovaná jména uvěřejním v příštím pátečním příspěvku a pošlu jim vlastnoručně ušitou vellumovou kapsu do jejich diáře (nebo PL alba). Pochlubte se, jaký je ten VÁŠ diář?


15 komentářů:

  1. Ten Tvůj diář mě dostává....nádhera! Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si vyrobila zcela svůj eklektický systém - průhledný plastový šanon, na který jsem si ušila obal, s vlastními A5 stránkami. Kdybych nebyla na mateřské a nerekonstruovali jsme, tak bych si pořídila Erin Condren, ten se mi fakt líbí :-) jinak na plánování mě nejvíc baví to, že toho mnohem víc stihnu :-)
    Jinak moc hezké koláže z fotek!

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, krásný příspěvek. Je vidět,že tě to stále baví. Já se na diář chystám od nového roku, zatím mám jen takový malý notýsek od Moleskine, kde si každý den zapisuju 3 věci, za které jsem ten den vděčná/co mi udělaly radost, abych se naučila být více spokojená se svým životem a drobnostmi v něm a k tomu PL. Líbí se mi puntíkatý od Heidi, jsem puntíkofil :-), mám ho objednaný pro Ježíška :-) a rozhodně se nechám inspirovat ím tvým!

    Žaneta

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, máš to vymazlené. Nádherné. Já ještě dojíždím toho svého handmade drobka, ale v novém diáři mám už nachystané listy už od tohoto týdne, tak moc se nemůžu dočkat. Přejdu na formát A5 a jsem jako na trní, už už začít psát :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krása! Závidím možnost za x let se vrátit ke vzpomínkám, zjistila jsem, že tam kde nemám poznamenaný rok, už nevím, kdy co bylo, když byly děti malé. Můj diář je plný poznámek a náčrtů, na příští rok už mám nachystaný A5 s náplní Herlitz na "ležato"...a jinak bych si vybrala taky puntíkatou Heidi.

    OdpovědětVymazat
  7. Opět nádhera snad i ja budu mit svůj diář tak uhledný. Od ledna budu mit tento od HS. A zatim si ho pomalinku chystám. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, ten tvůj diářek je prostě naprosto vymazlený a úžasný :). Obdivuji preciznost, lásku a trpělivost, s jakou si jej "tuníš". Diářománie lapila i mě, ale zdaleka se nemůžu rovnat s diářem Tvým. Jedu "pouze" v kočkách od Albi :) ze starého diáře jsem vypreparovala měsíce září, říjen, listopad a prosinec, abych měla začátek školního roku pohromadě. doplnila jsem pár stránek - rozvrh hodin, kartičku s telefonními čísly na účitele, doktory a trenéry z kroužků dětí, pár citátů, každý měsíc jsem oddělila "camfourkem" z washi pásky pro snadnější hledání, stránku na vánoční přípravy a malé antistresové omalovánky. Diář jsem doplnila kapsičkou na drobnosti, hvězdičkovými sponkami a malými lepíky. Bohužel už se mi do něj nic jiného nevejde, ale nevadí.... dopisuji denní záznamy + vše zajímavé navíc :), kroužky, vystoupení, fotbaly, objednané lékaře, kadeřnici, naplánované výlety, výstavy, víkendy ap. ...................krásný večer :)

    OdpovědětVymazat
  9. To vypadá božsky :) Já letos testuji DokiBook, abych viděla jestli mě to chytne a případně si brousím zuby na Kikki K, ale i tento od Heidy vypadá skvěle. Jen škoda, že se nedají pořídit samostatné náplně, nevím, jestli by mě bavilo kupovat každý rok komplet nový diář.

    OdpovědětVymazat
  10. Tyto diáře jsou naprosto úžasný, napsala jsem si Ježíškovi, tak snad nějaký přinese 😃 Doteď jsem měla tlustý diář den na stránku. Lepím si tam samolepky a samé papírky. Pořád něco zvýrazňuju a podtrhávám. Někdy jsem jak dítě😃

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, nádherný článok s ešte nádhernejšími inšpiráciami. Ja som mala doteraz klasický papierový diár, kde som si zapisovala veci okolo školy, práce, narodeniny a meniny svojich priateľov a rodinných príslušníkov, atď. Ale keď som videla, že ScrapyLife ponúka diár Carpe Diem, kukla som si videá a zamilovala som sa doňho. Chcem svoje "diárovanie" posunúť na vyšší - scrapbookovský level, aby tam neboli pozapisované len nudné a klasické veci (povinnosti), ale aby som si tam popridávala fotky, zážitky, nápady, a aby to bolo krajšie, farebnejšie, osobnejšie :) Spomenula som diárik priateľovi a potešil sa, že bude mať pre mňa vianočný darček, takže diár od ScrapyLife (ďakujeeeem) je už uňho a ja sa teším na Vianoce ako malá :D A verím, že o rok predvediem svoj vyplnený a vyzdobený diár aj ja ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Vás Kristín, to jsem ráda, že diář dorazil :-) a už se těším jak ho zpracujete. Krásný den, Ch.

      Vymazat
  12. Teda Jani jsem z toho Tvého diáře paf.... to je naprostá pecka .... už se klepu, až začnu ten svůj od Nového roku ... máš to opravdu parádní ...

    OdpovědětVymazat
  13. Jani moc pěkný diář. Já mam pouze pracovní A5 a aby mě na něm něco bavilo, asi by nesměl být pracovní .-DDD

    OdpovědětVymazat
  14. děvčata, Jana Frantíková, Jaroslava Morová a Martina Šlapáková, pošlete mi prosím na email jana.bennett na seznamu.cz info o rozměrech a vaši adresu, ať mohu kapsy poslat :)) jupiiiii a díky!

    OdpovědětVymazat