pátek 13. listopadu 2015

den za dnem 2015 ... aneb zázraky se dějí!

.. stal se zázrak, ve který už jsem nedoufala. Dnes vás totiž oblažím svojí poslední letní stránkou! A zcela příznačně bude dnešní článek (nejen) o báječném místě plném zázraků a dětské radosti - parku Mirakulum. Jezdíme tam tradičně každý rok a vždy jsme překvapeni nějakou novinkou. Stejně jako se vyvíjí samotný park se proměňuje i můj PL styl, takže dnes máte možnost vidět stránky i z doby dávno minulé ...



Začněme však aktuální stránkou. Nejlépe se mi hodila sada September Skies od Heidi Swapp, vybírala jsem především šedé a modré kartičky. A řádně jsem do nich řezala a vystřihovala různé nápisy, kterými jsem potom dozdobila fotky.



Po týdnu veder konečně déšť. A to stálo za zaznamenání. Chybička se vloudí, ale to převrácené E byl vlastně záměr.


Tedy déšť - spíš pořádná průtrž mračen s krupobitím. Trefný nápis jsem našla na jedné z kartiček.



Z manželových selfie fotek jsem si prostě nemohla vybrat, tak jsem je nakolážovala všechny.




Na této kartičce měl být původně journaling, ale tak nějak už nebylo co psát, navíc takovouto fotku by byla opravdu škoda nepoužít. Někdy fotka řekne víc než tísíc slov. 



Poslední kolážovanou fotku jsem opět dozdobila vystřiženými šestiúhelníky.




Druhou stranu jsem celou věnovala již výše zmíněnému výletu do parku Mirakulum. Po dlouhé době jsem zvolila čtvercovou kapsu, a i když jsem některé fotky nakolážovala, nakonec mi téměř celou stránku zaplnily. Nedokázala jsem se jediné z nich vzdát, a tak jsem vyrobila zasouvací journaling. Kartička s nápisem je uprostřed a celou stránku provzdušňuje - nahuštěný text by dle mého stránku moc zaplnil.




Kapsu pro kartičku jsem slepila pouze po stranách a pro snadné vyjmutí jsem v horní části vysekla půlkruh.




Nápis "the best" jsem opět opsala z jedné kartičky na průhlednou folii a zasunula do kapsy jako fotofiltr (photo overlays).




A teď vás zvu na exkurzi do mých PL začátků. Park Mirakulum jsme objevili úplně náhodou a stala se z něj srdeční a tradiční záležitost. Tato stránka je z konce léta 2013, naše poslední dobrodružství než se narodil Albert. Při tvorbě této stránky jsem měla ... ano, relativně málo materiálu a jednou z mých mála kolekcí byla i edice Honey od Becky Higgins.




Jako druhou dávám k dobru stránku z loňské návštěvy. Jak sami vidíte, Albert je již v plné síle s námi a Funesovi jakoby z oka vypadl. Použila jsem barevnou letní sadu od Becky Higgins a zmenšenou kapsu.




Jednu z kartiček jsem udělala vzpomínkovou.



Využijte teplejších dnů a vypravte se s dětmi do Mirakula. Vězte, že tam se zázraky dějí, i když ještě nemáte dohnaný prázdninový skluz ... Za všechny Bennettovi vřele doporučujeme! 

Jana


2 komentáře:

  1. Krasny, Jani. Taky milujeme Mirakulum a taky nas vzdy necim novym prekvapi. Letos vodnim svetem a naslednou strevni virosou ;-) A zrovinka mam pripravene fotky z nej. Diky za inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. juuu, děkuji, Luci, tak to ať se ti krásně zpracovává ... a střevní virosa věc nemilá, to by mě ani nenapadlo, že se to tam da chytnout :(

      Vymazat