pondělí 2. prosince 2013

Project life DECEMBER DAILY® - titulka

Dnešní příspěvek bude mix klasické scrapbook stránky přizpůsobené do project life alba.
Jedná se o titulní stránku k měsíci prosinec a mému December Daily 2013, který bude součástí mého klasického project life alba. Co je December Daily? Více se můžete dočíst v mém předešlém příspěvku na tomto blogu.

Není mým zvykem dělat titulní stránku k jednotlivým měsícům mého project life alba, ale myslím, že si to slavnostní prosinec zaslouží. Jako podklad jsem použila papíry o velikosti 12' - použila jsem papír s novinovým motivem, na ten jsem nalepila klasický bílý strukturovaný (vločky vyřezané na plotru Silhouette Cameo) a na oživení jsem přidala červený s vločkami a zlatým proužkem.

  
Sněhové vločky jsou vyřezané na plotru Silhouette Cameo. Pokud takovu nebo podobnou mašinku nevlastníte, určitě se nic neděje. Na internetu je nepřeberné množství vzorů vloček, které si vytisknete, překreslíte, vyříznete (vystříhnete) a efekt bude úplně stejný.


Kromě papírů a lepidla zde můžete vidět veškerý materiál, který jsem na tuto stránku použila:
- Zlatá akrylová barva
- Bílá pasta Gesso
- Mister Huey´s sprej v barvě Glanz
- Červené brads (hřebíčky)
- Bílo-červený kroucený provázek


Zde můžete vidět mix zlaté akrylové barvy a bílé pasty Gesso, který jsem nanesla přes šablonu. Protože jsem nechtěla čekat až mi vzorek uschne, použila jsem fén na zatvrdnutí. Následně jsem vše postříkala sprejem Mister Huey´s perleťové barvy. Cedulka je z kolekce papírových vánočních cedulek Merry little christmas (Fancy pants design).


Teď jsem si uvědomila, že jsem použila i malý kousek červeno-bílé washi pásky pro oživení.


Před stříháním stránky do jednotlivých plastových kapes je důležité, aby bylo vše velmi důkladně přilepené.


Také se musí dávat pozor (přikládáním stránky plastových kapes) na umístění ozdob, které nejdou stříhat. V tomto případě se jedná o brads (hřebíčky).


Využití razítka z vánoční kolekce Ali Edwards (Technique Tuesday).

Chcete se přidat? Pošlete nám do 6.1. 2014 20:00 Váš December Daily na info@scrapylife.cz  Můžete vyhrát krásnou novoroční cenu, která se bude týkat Project life. Vaše díla vystavíme na našem blogu a výherce bude náhodně vylosován 8.1.2014 za pomoci Random.org.


Přeji krásný týden,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat