úterý 31. prosince 2013

Project life CO JE POTŘEBA

Již v jednom z mých předešlých příspěvků jsem se Vás ptala, zda jste již přemýšleli o Vašem project life albu na rok 2014.
I já jsem po zdlouhavém přemýšlení, pátrání, studování a hlavně rozhodování dospěla ke zdárnému konci a vybrala si základní sadu pro můj project life 2014 kolekci MIDNIGHT (Project Life ® Becky Higgins).

Jako hlavní potřebujete těchto 5 věcí:
· Core Kit (Midnight edition)
· Album (Midnight Designer)
· Plastové kapsy (Big Pack Photo Pocket Pages - 60 kusů)
· Fotografie
· Pero (Copic Multiliner SP 0,3 - černé)

Nebyla bych to já, kdybych vše ještě nekombinovala s jinými kartičkami a ozdobami, ale ty vždy zmiňuji při popisu zpracování daných týdnů.

Jak si představuji své project life album 2014?

- JEDNODUCHOST - ne strohost, protože mně osobně nestačí jen papír, fotka a text. Potřebuji vždy "to něco". Něco, co bude odrážet můj styl a vlastně i vkus. A v tom je každý project life tak jedinečný.

- ODLEHČENOST - (nevím, jaký jiný výraz použít) můj plán je použít hodně bílé, i proto jsem si jako základ vybrala Midnight Core Kit (Project Life ® Becky Higgins). Skoro u všech fotek chci mít bílé rámečky.

- FOTOGRAFIE - během celého minulého roku jsem použila asi jen tři černo-bílé fotografie, a to je další z plánovaných změn - chci jich použít více.

- BARVA - ano, chci používat barvy, ale nechci … ("no jak bych to řekla") zmatek, myslím tím můj pocit zmatku, když se podívám na stránku, kterou jsem vytvořila. J Vím, že opět budou stránky, které se mi budou líbit méně a jiné více a počítám s tím.

- PLASTOVÉ KAPSY - opět chci v celém albu použít jeden druh plastových kapes a to Big Pack Photo Pocket Pages - 60 kusů, které stačí na celoroční album, pokud budete dělat týden na dvě strany jako já.
Pokud bude nějaká zvláštní událost, plánuji vložit mezi-stránku menšího formátu s daným tématem stejně tak jako ZDE

- OZDOBY (embellishments) - je jich plno, které se mi líbí, a tak se musím krotit při jejich pořizování. Ale odolejte takové kráse! J Vše, co již používám a v roce 2014 se to moc nezmění, můžete najít ZDE.

- PSANÍ (journaling) - stále chci psát journaling vlastní rukou a nepoužívat počítač. Tisknutí journalingu je pro mě daleko zdlouhavější a psát vlastním rukopisem mi přijde takové osobnější, třebaže ne vždy je mé písmo čitelné. Project life dělám s myšlenkou toho, že si ho třeba někdy budou prohlížet mé další generace, aby se dověděly, jak žili jejich předci. Opět to zmíním, ale jak ráda bych byla, kdybych měla možnost přečíst nebo prohlédnout si záznamy mých předků.

A mé přání ohledně project life? 
Nestresovat se! Nestresovat se tím, že nemám nějaký týden dokončený, ale na druhou stranu pokusit se opět jako v roce 2013 držet krok. Většinou mám dvoustranu hotovou během 30 minut, pokud mám předem připravené fotografie.

Předsevzetí?
Nemám žádná předsevzetí do nového roku a tak uvidíme, jak se mi můj výše zmíněný plán podaří uskutečnit.

Co plánujete a uděláte Vy jinak oproti roku 2013 ve Vašem project life albu? Podělte se s námi o Vaše zkušenosti. Z odpovědí (do 15.1.2014) vybereme pomocí náhodného výběru Random.org jednu osobu, která obdrží 20% slevu na nákup v našem e-shopu www.scrapylife.cz. Slevu nelze kombinovat s jinými slevami.

Ještě jednou přeji všem krásný, šťastný a především zdravý nový rok.

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat