úterý 31. prosince 2013

Project life DECEMBER DAILY® – WEEK 52

Poslední příspěvek roku 2013 je zároveň i posledním týdnem v mém PROJECT LIFE albu na tento rok.


Vánoční "týden" jsem vlastně zkrátila pouze na dva významné dny, a to jsou v naší poměrně velké rodině dny 24.12. a 25.12. Od té doby, co máme našeho syna, slavíme Vánoce natřikrát, a proto můžete na výše vložené fotografii vidět tři vánoční stromečky.

A teď už přejděme raději k tomu, co jsem použila za materiál při zpracování tohoto týdne. Základem jsou jako vždy dva plastové obaly Project Life® Becky Higgins - Photo Pocket Pages A.


Titulní kartička (WEEK 52) o velikosti 4"x6" je papír ze sady Merry Little Christmas - Paper Pad 6"x6" (Fancy Pants) doplněný o dvě vellumová čísla (24 a 25) ze sady Sleigh Ride - Vellum Embellishments (Crate Paper), která jsem na kartičku našila i se stužkou na šicím stroji.


Další kartička o velikosti 4"x6" je z Clementine Core Kit sady (Project Life® Becky Higgins). Na tuto kartičku jsem nalepila tři fotografie s bílým rámečkem a doplnila pouze sequins neboli flitry ve tvaru sněhové vločky, která se dají koupit v každé galanterii.


V řadě vedle titulní kartičky jsem ve všech třech plastových kapsách použila papíry o velikosti 4"x6" ze sady Merry Little Christmas - Paper Pad 6"x6" (Fancy Pants) jako základ.
Každý z nich jsem doplnila jednou fotografií o něco málo menší než je rozměr 3"x4" a cedulkou ze sady Holiday pad (Smash), kterou jsem popsala textem k danému tématu.


Tyto dvě kartičky o velikosti 3"x4" jsou také z Clementine Core Kit sady (Project Life® Becky Higgins). Levá kartička je ozdobená sequins neboli flitry a doplněna o razítka Technique Tuesday z kolekce Ali Edwards. Na pravou kartičku jsem nalepila dvě fotografie a doplnila text a dvě samolepící hvězdičky ze sady Merry Little Christmas - Cardstock Stickers 12"x12"

Chcete se přidat? Pošlete nám do 6.1. 2014 20:00 Váš December Daily na info@scrapylife.cz Můžete vyhrát krásnou novoroční cenu, která se bude týkat Project life. Vaše díla vystavíme na našem blogu a výherce bude náhodně vylosován 8.1.2014 za pomoci Random.org


Přeji všem šťastný nový rok,
    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat