středa 18. prosince 2013

Project life DECEMBER DAILY® – WEEK 50

S publikováním druhého adventního týdne jsem se kvůli naskladňování nového zboží do www.scrapylife.cz tak trochu opozdila.


Opět jsou základem mnou předpřipravené kartičky, o kterých jsem se zmiňovala v jednom z předešlých příspěvků doplněné o aktuální fotografie a něco málo dozdobené.


Titulní kartička o velikosti 4'x6' je fotografie části vánočního věnce, který je pověšen na našich vstupních dvéřích do bytu a já ho dostala od své nejlepší kamarádky. Tímto bych Ti chtěla, Verunko, znovu poděkovat, je krásný! Na písmenka a číslice označující týden jsem použila Merry Little Christmas - Cardstock Stickers 12"x12". Tentokrát jsem ani nepoužila datumovku, jak je u mě zvykem, prostě se mi tam nikam nehodila.


Toto je jedna z kartiček, která je předem připravená a já ji jen doplnila o text a brads. Jako základ jsem použila Cut & Paste - Bits Die Cut Tags - Scraps (Amy Tan) kartičku, na kterou jsem šicím strojem našila zlatou etiketu a vellumové číslo ze sady Sleigh Ride - Vellum Embellishments (Crate Paper).


Taktéž předpřipravená kartička tentokrát ze sady Project Life Clementine Core kit (Becky Higgins), opět doplněná o vellumové číslo ze sady Sleigh Ride - Vellum Embellishments (Crate Paper) a wood veneer (dýha) hvězdu.


Pomocí tiskárny Canon Selphy CP900 jsem si vytvořila koláž fotografií výzdoby našeho bytu a doplnila jsem jen vánoční sponkou na papír ve tvaru mašle z kolekce Christmas Story Decorative Paper Clips (Webster`s Pages) a dvěma samolepkami z již zmiňované sady Merry Little Christmas - Cardstock Stickers 12"x12"


Jako podklad pro tuto fotografii jsem použila papír o velikosti 4'x6' ze sady Merry Little Christmas - Paper Pad 6"x6" (Fancy Pants) a jen doplnila o vellumové číslo ze sady Sleigh Ride - Vellum Embellishments (Crate Paper) a wood veneer (dýha) hvězdičky (Studio Calico).


Další fotografie vytvořená pomocí tiskárny Canon Selphy CP900 doplněná o samolepku ze sady Merry Little Christmas - Cardstock Stickers 12"x12"


Poslední kartička je vytvořena z fotografie velikosti 3'x4' a stejně velké kartičky ze sady Project Life Clementine Core kit (Becky Higgins) s našitým vellumovým číslem ze sady Sleigh Ride - Vellum Embellishments (Crate Paper). Takovou "třešničkou na dortu" je dřevěná ozdoba (Studio Calico).

Chcete se přidat? Pošlete nám do 6.1. 2014 20:00 Váš December Daily na info@scrapylife.cz Můžete vyhrát krásnou novoroční cenu, která se bude týkat Project life. Vaše díla vystavíme na našem blogu a výherce bude náhodně vylosován 8.1.2014 za pomoci Random.org.

Přeji krásný týden,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat