pondělí 9. prosince 2013

Project life DECEMBER DAILY® – WEEK 49

První adventní týden je za námi a já včera dodělala dvoustranu, o kterou se s Vámi chci dnes podělit.

Základem jsou již mnou předpřipravené kartičky, o kterých jsem se zmiňovala v jednom z předešlých příspěvků.


Tento týden jsem moc textu nenapsala, vlastně nebylo skoro ani kam. Dělali jsme hodně procházek a užívali si začínající sváteční sezónu, i proto jsem měla hodně fotografií. Vyřešila jsem to tím, že mám tři sety koláží.


Jedna z kartiček je z pauzovacího papíru, kdy jsem si uřízla dva papíry o velikost 3'x4', které jsem sešila k sobě, aby vznikla kapsa. Nasypala jsem tam sequins (našívací flitry), přidala vellumové číslo ze sady Sleigh Ride - Vellum Embellishments (Crate Paper) a zašila na šicím stroji.

Titulní kartičku jsem vytvořila z papíru ze sady Merry Little Christmas - Paper Pad 6"x6" (Fancy Pants), doplnila písmenky z kolekce Color Magic Resist Chipboard Alphabet Stickers (zvolila jsem tu, co se dá barvit a tím i přizpůsobit danému barevnému schématu), přidala bílou papírovou etiketu se zlatým okrajem a natiskla roller razítko s datumem.


Na této kartičce jsem použila washi pásku, papírovou vysačku Kraft, bílou papírovou etiketu se zlatým okrajem a vellumové číslo ze sady Sleigh Ride - Vellum Embellishments (Crate Paper).


Koláž fotografií je vytvořena pomocí foto tiskárny Canon Selphy CP900, doplněna o washi pásku a mincí s reliéfem Prahy.


Tuto fotografii jsem doplnila o papír ze sady Merry Little Christmas - Paper Pad 6"x6" (Fancy Pants), vellumové číslo ze sady Sleigh Ride - Vellum Embellishments (Crate Paper), zlatou stuhu a bílou papírovou etiketou se zlatým okrajem.


Papírová mini obálka s motivem novinového potisku byla vytvořena za pomoci Envelope Punch board (WeR) doplněna o vellumové číslo ze sady Sleigh Ride - Vellum Embellishments (Crate Paper) a zelenou stuhu. Dovnitř jsem vložila dopis Ježíškovi od mého syna.


Opět koláž fotografií vytvořena pomocí foto tiskárny Canon Selphy CP900 doplněna písmenky se sady Merry Little Christmas - Cardstock Stickers 12"X12".

Chcete se přidat? Pošlete nám do 6.1. 2014 20:00 Váš December Daily na info@scrapylife.cz Můžete vyhrát krásnou novoroční cenu, která se bude týkat project life. Vaše díla vystavíme na našem blogu a výherce bude náhodně vylosován 8.1.2014 za pomoci Random.org.

Přeji krásný týden,

     Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat