úterý 26. listopadu 2013

Project life DECEMBER DAILY® - přípravy

Dnešní příspěvek je věnovaný přípravě na již zmiňované DECEMBER DAILY album.

První co jsem začala vytvářet byly kartičky, které jsem si vyřezala na plotru Silhouette Cameo. Pro ty co neznají - je to úžasná mašinka, která Vám vyřeže ať již předem Vámi udělané tvary, kartičky atd. nebo jako v mém případě ty koupené.

Toto je jen část, kterou jsem si připravila, ještě plánuji vyřezat další tvary. Použila jsem scrapbook papíry o velikosti 12' (Studio Calico), které jsem již měla několik let doma.


Níže můžete vidět materiál na další část příprav:
- prázdné visačky - různých velikostí - lze si vyrobit i doma (dírku uděláte kancelářskou děrovačkou)
- Labels neboli etikety (já použila bílé se zlatým)
- Sequins (lze pořídit v každé galanterii pod označením "našívací flitry") jsou k dostání v nepřeberném množství barev a tvarů a udělají hodně parády
- Project life kartičky - Clementine Core Kit (Becky Higgins) - celý tento rok používám tuto sadu project life karet a musím říci, že se hodí k jakémukoliv tématu - více druhů naleznete ZDE
- Papírová mini obálka s motivem novinového potisku - vytvořena za pomoci Envelope Punch board (WeR)
- Pauzovací papír Canson A4 (90g) - běžně k dostání v jakémkoliv papírnictví


A zde jsou již předpřipravené kartičky do mého project life alba. Ozdoby jsem na papírové kartičky přišívala na stroji. Ikdyž mé šití není dokonalé, troufla bych si říci přímo hrozné, je to prostě ruční práce :-) Musím se Vám přiznat, doposud jsem vše šila jen ručně, ale včera jsem se rozhodla oslovit mojí mamku a půjčit si poprvé šicí stroj. A asi jsem se zamilovala :-)

Z pauzovacího papíru jsem si nařezala kartičky o velikost 3'x4' a 4'x6', které jsem po dvou sešívala k sobě. Když jsem měla připravenou kapsu, nasypala jsem tam sequins (našívací flitry) nebo třpytivý embosovací prášek, přidala do každé číslo a zašila.

Jednotlivé kartičky plánuji ještě podle situace dozdobit, ale asi už to nebudu nijak zvlášť přehánět.


Také máte nějakou přípravu a ráda byste se o ni s námi podělila? Získáte slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz Pro více informací mě kontaktujte na info@scrapylife.cz

Přeji hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat