pondělí 18. listopadu 2013

Project life WEEK 25

Dnešním příspěvkem se vrátíme do doby, kdy venku panovala příjemná tepla a byly prázdniny. Komu teplo nechybí a pomalu se připravuje na čas sváteční, také se dočká. Od prosince jsem si pro Vás připravila vánočně naladěné stránky.






V tomto týdnu převládá červená, růžová a šedá. Vzhledem k tomu, že doma mám dva chlapy, používám růžovou málokdy. Všechny kartičky jsou z mé hlavní sady Clementine Core Kit od Becky Higgins.



Titulku jsem ozdobila velmi jednoduše a k tomu ještě špatně natiskla datum rotačním razítkem. Nevadí, šipka pomohla a jede se dál. Určite by se dalo datum natisknout znovu na štítek a nalepit namísto chyby, ale …



Zde jsou vedle sebe dvě stejné kartičky opět doplněné o text rotačního razítka. I přestože je každá s jiným tématem, ničemu to nevadí.



Ve dvou plastových kapsičkách jsem použila leták z informačního centra, který jsem uřízla na požadovanou velikost a doplnila jej vellumovým výsekem (Basic Grey) na zvýraznění jména mého velmi oblíbeného místa.



Toto místo je pro mě tak moc silné (neumím si vysvětlit proč), že pokaždé, když se na sopku Sv. Heleny vracím, musím si ji vyfotit a nikdy ji nezastihnu ve stejné "náladě". Fotografii jsem doplnila menší se stejnou tématikou, abych ji moc nenarušila.



Růžová všude - tuto fotografii jsem si vybrala jako barevné schéma použité na dvoustraně tohoto týdne.



Na posledním z detailů je zachycena kartička doplněná o tři fotografie, kde jedna z nich je vsunutá pod oříznutý natištěný kruh.
Máte chuť se s námi podělit i o Vaše stránky a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Pro více informací mě kontaktujte na info@scrapylife.cz

Pěkný týden,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat