pondělí 4. listopadu 2013

Project life WEEK 12

Dnes Vám ukážu, jak jsem zpracovala 12. týden spolu s doplňkovou stránkou.

S mojí mamkou jsme se již po několikáté zúčastnily úžasného víkendového scrap srazu a tak mi klasická dvoustrana nestačila.


Ale začneme pěkně od začátku:


Abych řekla pravdu, ani nevím, jak jsem mohla použít tyto barvy, protože kombinaci zeleno-oranžové moc v oblibě nemám - nicméně dle mého názoru to docela pasuje.Opět zde můžeme vidět kombinaci již předtištěných kartiček a doplňujících razítek Technique Tuesday z kolekce Ali Edwards.


Předtištěnou kartičku Smile (Studio Calico) jsem doplnila písmenky a enamelkami ve žluté barvě a otiskem datumovky, rotačního razítka (American Crafts).


Na této kartičce byl nápis "you are loved". Protože jsem neměla tolik textu a hodně místa, použila jsem razítko "love you" a "srdce" ze setu razítek Technique Tuesday z kolekce Ali Edwards.


Tady jsem použila zelenkavý 6'x6' papír, který jsem ořízla na velikost 4'x6'. Přilepila jsem kalendář z jiné kartičky a doplnila enamelkou na zvýraznění data k dané události.


Journalingová kartička je ze setu Clementine Core Kit od Becky Higgins, kterou jsem doplnila sponkou na papír oranžové barvy a fotografie jsem přilepila washi páskou.
Všechny Core Kity od Becky Higgins (můžete je najít i v našem e-shopu www.scrapylife.cz) mají několik druhů journalingových kartiček, které se dají bez problémů kombinovat s jinými. Uprostřed mají rýhu, která Vám umožní pohodlné přeložení, i když je vyrobena z vysoko-gramážní čtvrtky.


Zde jsem strakatou kartičku (Studio Calico) doplnila pouze žlutou samolepící abecedou.
A teď už se dostáváme ke vložené stránce, kterou jsem se rozhodla přidat do tohoto týdne. Jedná se o plastovou kapsu typu D (taktéž ke koupi v e-shopu www.scrapylife.cz ), kterou jsem zčásti ustřihla, aby nepřekrývala další stranu.


Na těchto dvou stranách jsem použila z větší části fotografie i jako pozadí, na které jsem nalepila (za pomoci 3D lepících čtverečků) menší.

To by bylo pro dnešek vše a nezapomeňte nás sledovat! V tomto týdnu budeme naskladňovat nové zboží.

Pěkný týden,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat