sobota 16. listopadu 2013

Project life a razítkování

Dnes se s Vámi chci podělit o moji vášeň - RAZÍTKOVÁNÍ v project life.

Razítka mám ráda všechna! V posledních letech mi, ale nejvíce přirostla k srdci ta od Ali Edwards!


Další razítka, bez kterých se neobejdu, jsou rotační razítka s datem a slovem či slovním spojením.

Zde je mých pár tipů na razítkování v project life:

· Snažím se většinou zaměřit na jednu ze svých razítkovacích sad. Je lepší, pokud máte vícero sad s jedním nebo alespoň neutrálním fontem, tak aby se nenarušovala určitá kontinuita v daném týdnu. Ne vždy tomu tak ale je, důležitý je hlavně vlastní pocit.

· Je výhodou vlastnit taková razítka či sady razítek, která se jen tak neokoukají a dají se použít kdykoliv. Můžou to být sady kalendář, abecedy, tvary nebo různá slova, která se dají využít k různým situací


· Zkouším několik různých stylů podkladů: předem natištěné, polepené washi páskou, bílé, atd. nebo si vytvořím pozadí pomocí určitého textu ve světlejším odstínu a navrch použiji hlavní razítko v sytější barvě.


Kartička polepená širokou Washi páskou a porazítkovaná třemi razítky


Zde jsou použita také tři razítka včetně dotazníku v rámečku


Tyto dvě kartičky jsou již předem předtištěné na které jsem použila razítka Ali Edwards.

· Osobně si kartičky dopředu nedělám - vždy kartičky tvořím během zpracovávání daného týdne. I když mám vyvolané fotografie, nikdy totiž nevím, co a jak na stránce bude a to ani barevné schéma.

· Silikonová razítka se mi osvědčila nejlépe. Když potřebuji nějaký text či tvar jednoduše si razítko vyjmu z obalu a posouvám ho po rozvržených kartičkách nebo fotografiích tak dlouho dokud si nemyslím, že je to dokonalé.


Při razítkování fotografií se musí dávat pozor na dobře zvolený inkoust. Já používám Staz-on.

· Když je potřeba nebrání se dozdobování i samotných razítek


Na narazítkované kytičky jsem nalepila barevné enamelky.


Narazítkované srdíčko jsem zvýraznila lepidlem Diamond Glaze, které po zaschnutí zprůhlední.

· Mám svá razítka vždy po ruce.


Toto je větší část razítek, které používám. Skladuji je v malé krabici z Ikea, kde jsou razítka pouze na project life.

· Nejraději volím černou barvu inkoustu, ale když si to situace (kartička, fotografie, příběh) žádá, sahám po hodící se barvě.

To je částečné představení mého razítkovacího ráje a jen pro doplnění - česká razítka nepoužívám, protože jsem zatím nenašla nic, co by mi káplo do noty.

apadá Vás téma, které by Vás zajímalo? Dejte vědět, zkusím to zpracovat.


Krásný víkend,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat